Inscrie-te la concursurile aniversare aici:

๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

01 October 2012

Schimbari de toamna

Stiu ca nu e un post tipic, dar in ultima vreme, m-a apucat un chef nebun de a redecora. Dar  o schimbare notabila a decorului, de obicei inseamna si o gaura in buget. Asa ca mi-am propus sa fiu creativa,  sa inlocuiesc nuantele mohorate, cu cele pastel.
Am cautat idei practice pentru a schimba ambianta, nu atat prin schimbari dramatice, cat printr-o "accesorizare" isteata.

In primul rand, mi se pare placut, sa alegi o tematica pentru fiecare camera. Asa ca, evident, as opta pentru nuante linistitoare pentru dormitor, cum ar fi lila pentru perdele si cuverturi. Si am gasit multe modele tentante, aici: ready-made-perdele si cuverturi gata confectionate.
Perdeaua e model Ducode, costa doar 159 Ron ( Organza burn-out, model deosebit. Compozitie: 45% poliester, 55% microfibra). Creativa si totusi clasica, conservatoare.
In continuare, m-am orientat spre Cuvertura de pat ITZA, pe care o puteti vedea in poza de mai jos, in varianta alb cu negru:
Si apoi trebuie sa ma decid pentru cateva obiecte de decor, o lampa deosebita, un aranjament floral etc.
Si gata! Am terminat o camera, cu minimul de efort si cheltuiala minima!
In caz ca va intrebati de unde mi-a aparut noua obsesie pentru lila, va arat o poza cu niste flori deosebite, de toamna, care mi-au placut in mod special, si care in fond, au fost sursa mea de inspiratie si pentru decorul ales. In plus, pentru dormitoare, se recomanda culorile reci, linistitoare:

5 comments:

  1. mie miar fi placut o poza cu finalu ,dar cred ca ne vei arata -mai surpins placut -ar trebui sa facem din cand in cand o schimbare pentru sufletul nostru ,pentru a esi din monotonie -a da un alt aer camerei .pop

    ReplyDelete
  2. Sa ne arati cum arata si camera la final ca sunt curioasa, poate imi vine si mie sa redecorez :D

    ReplyDelete
  3. Am si eu ceva idei nebunesti in cap, dar cum bugetul e limitat in perioada asta.....raman vise, sau mai degraba un plan de viitor :D

    ReplyDelete
  4. si mie imi place culoarea lila...si cred ca intr-o camera se potrivesc foarte bine accesorii lila

    ReplyDelete
  5. Hey there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the fantastic work!

    my web blog forgot my password

    ReplyDelete

Iti multumesc pentru vizita si te invit sa iti spui parerea aici /Leave a comment here: