📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 October 2012

Ce se intampla cu Kallos?

Presupun ca ati folosit ca si mine masca de par de la Kallos, printre altele, cea cu "placenta".
Si cum, de obicei ma intorc mereu la produsele pe care le-am folosit cadva si mi-au placut mult, am recumparat-o recent.
Dar acum... surpriza! La prima utilizare, mi-a facut parul exact ca puful de porumb. Mi-a inmuiat/subtiat firul de par, incat pur si simplu mi se rupea cand il pieptanam. Iar cand inca era umed, firul de par se intindea ciudat, ca un elastic.

Deci e cel mai groaznic lucru care mi s-a intamplat cu un produs cosmetic in ultima vreme. Si desi mi-am facut curaj, si l-am incercat iar, chiar daca rezultatele nu au fost asa dezastruoase ca prima data, imi incurca parul si il facea mult mai casant. Chiar si parfumul mastii era diferit, fata de ce imi aminteam eu, adica unul neplacut, ca de produs de curatare domestica.
Chiar nu inteleg ce se intampla, am folosit aceasta masca de atatea ori in trecut si mi s-a parut incredibil de buna. O privire mai atenta asupra ingredientelor, m-a lamurit, ca anumite substante din compozitia mastii, chiar pot altera firul de par grav.
Asa ca recomandarea mea ar fi sa evitati sa mai cumparati mastile Kallos, pentru ca , presupun eu, ingredientele au fost schimbate, iar rezultatul e groaznic si nociv.
Imi pare foarte rau, pentru ca, Kallos era una din marcile ieftine si bune, pe care le foloseam mereu cu placere si incredere.

Sunt curioasa daca a mai patit si altcineva la fel cu un produs Kallos.

21 comments:

  1. De-asta am renuntat si eu la ea pentru ca incepuse sa-mi cada parul foarte rau dupa utilizarea ei, uneori ma si speriam, aveam impresia ca atunci chelesc, imediat dupa baie :|.
    Chiar mi-ar fi placut sa am un borcan vechi si sa compar ingredientele, consistenta si mirosul pare sa se fi pastrat la fel.

    ReplyDelete
  2. Eu cred ca efectul a fost asa de devastator, tocmai pentru ca parul meu e deteriorat (de vopsit, placa, etc) si deci a fost mult mai sensibil. Dar tocmai pentru parul deteriorat e si recomandata. Mie si mirosul mi se pare diferit. Sunt curioasa si eu daca as face rost de un borcanel fabricat in alta tara, daca ar fi la fel. Uneori diferenta asta conteaza la multe produse cosmetice.

    ReplyDelete
  3. Si tocmai in perioada asta ma gandeam sa o cumpar. Bine ca nu am apucat!

    ReplyDelete
  4. Eu am un borcan de masca cu lapte, daca are cineva varianta noua putem compara.

    ReplyDelete
  5. eu am patit ceva asemanator cu Latte, tot de la Kallos, acum vreo 4 ani. Si in plus de asta mi-a iritat tot scalpul si m-am umplut de coji. Ala a fost ultimul moment in care am mai cumparat ceva de la ei.

    ReplyDelete
  6. Nu stiu Ioana, asta mi s-a intamplat mie, dar n-o sa dau cu parul... Poate nu la toata lumea are acest efect aiurea. Cumpara si testeaza. Doar ca eu personal sigur n-o sa o mai cumpar.

    ReplyDelete
  7. Nu stiu de cea cu lapte, imi amintesc de cea cu morcovi pentru par gras ca acum ceva timp mi s-a parut suspecta. Dar cum nu o folosisem asa de des, am presupus ca poate nu mi se potriveste mie. Dar cea cu placenta a fost printre primele masti de par pe care le-am folosit. Asa ca sunt sigura ca mi se potrivea si era foarte buna, pe cand acum... ai citit doar cat de aiurea a fost!

    ReplyDelete
  8. Kitty 91, e posibil si sa fii tu alergica la un anume compus, daca nu ai mai folosit-o ulterior. Dar daca ai mai folosit-o si ti-a fost ok, iar apoi te-ai trezit cu efectele acelea, tind sa-mi mentin parerea si anume ca au inlocuit ingredientele initiale cu altele posibil mai ieftine si evident nocive. Oricum daca te uiti pe eticheta o sa observi cateva ingrediente care sunt stiute a fi nocive.Totusi sunt si masti de par departe de a fi Bio care totusi nu iti produc coji in cap sau iti rup parul.

    ReplyDelete
  9. hmm.. eu ma inteleg destul de bine momentan cu masca cu morcovi.. si am si eu un par destul de dificil. totusi masca cu min din marea moarta de la avon ramane mai nambar uan:))

    ReplyDelete
  10. Uite ca mi-ai amintit de Avon, cred ca nu am mai cumparat ceva pentru par de vreo 2-3 ani. Si tot asa, ma intelegeam foarte bine cu ele. Cel putin un sapon cred ca pentru par vopsit sau degradat il adoram pur si simplu. Si cum oricum sunt in cautarea unei masti de par cred ca o sa mai testez ceva de la Avon. Txs de sugestie!

    ReplyDelete
  11. Wow,acum m-am lamurit.
    De jumatate de an, poate mai bine imi cade mult parul si mai mereu mi se incurca.
    si in tot acest timp am folosit produsele Kalos, sampon, balsam si masca. Insa nu stiam de ce imi cade asa mult si e mereu incalcit daca folosesc dupa sampon si balsam si masca. M-am gandit insa ca e ceva cu parul meu, nicidecum cu produsele pe care le foloseam. Plus ca aveam si un pic de matreata in ultmul timp.


    Acum cateva saptamani m-am gandit sa schimb de tot produsele de par. nici primerul de la wella nu il mai folosesc. Si am observat de curand mari diferente. Folosesc un sampon Lifecare si atat. Fara balsam, masca, primer, spray etc. Si nu mai e incalcit, am scapat si de matreata. Din pacate inca imi mai cade, nu pot sa mi dau seama daca la fel de mult pentru ca m-am obisnuit sa il tin si impletit de ceva timp incoace.


    E bine de stiut de acum ca produsele Kalos pot fi uneori si rele.

    ReplyDelete
  12. Imi pare rau ca te-a afectat atat de rau. Sper ca nu o sa-ti mai cada asa de des, acum. Cu Kallos e greu de zis: de exemplu uleiul de par de la Kallos inca mi se pare bun si nu numai. Din pacate cateva din ele nu mai sunt ce erau...

    ReplyDelete
  13. eu totusi cred ca o sa risc si o sa reincerc o masca de la kallos, imi placeau prea mult ca sa nu simt efectele pe pielea mea:-?

    ReplyDelete
  14. am reusit sa imi cumpar o masca-frutta, nu o incercasem pana acum. am folosit-o de 2 ori si m-am impacat bine cu ea, adica mi-a lasat parul moale, usor de descurcat iar parfumul ei nu persista foare mult. sper sa se mentina tot asa...

    ReplyDelete
  15. E bine ca nu sunt toate "nocive", dar eu personal nu stiu daca mai am curaj sa incerc o alta masca...

    ReplyDelete
  16. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:53 PM

    si eu folosesc de ceva timp aceasta masca..acum mi s-a terminat,dar cred ca am cumparata-o de vreo trei ori si nu am avut probleme.Chiar imi place si imi lasa parul foarte matasos si cu un miros placut :)

    ReplyDelete
  17. Of, si cand te gandesti ca erau asa bune si la un pret mic...:(
    Eu am una intr-un borcan la 1 litru, cumparata acum 6-7 luni cred si inca mai am. Pana acum, n-am observat ceva suspect la ea, inca are aceleasi efecte( par moale si usor de pieptanat) dar eu speram sa-mi cumpar altele, in ambalaj mai mic, dupa terminarea acesteia. Acum m-au pus serios pe ganduri, atat postarea ta, cat si comentariile fetelor.:(

    ReplyDelete
  18. Acsinte Lorena IsabelaNovember 24, 2012 at 3:37 PM

    Si ce bune erau odata....dezamagitor!!!

    ReplyDelete
  19. stiu ca am folosit o si eu, nu acum, mai demult si eram multumita

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤