📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

09 October 2012

Liste Concurs

Inainte sa va prezint lista cu persoanele inscrise, vreau sa va raspund si la cateva intrebari.
In primul rand, dupa incheierea unui concurs, voi afisa listele si castigatorii in cel mai scurt timp cu putinta. Daca acest lucru dureaza ceva mai mult, asta se intampla pentru ca verificarea inscrierilor dureaza. Nu voi reusit sa verific ip`uri, sa caut fiecare share, like si respectiv sa va caut in listele Gfc in cateva ore, pentru fiecare persoana inscrisa.
Daca fac toata aceasta munca titanica, o fac tocmai pentru ca persoanele care urmaresc acest blog sa aiba sanse corecte in fata celorlalte persoane care fie se inscriu in gluma, fie o fac dupa mai multe conturi.
Si pentru ca alegerea castigatorului poate dura ceva mai mult timp decat planific initial, VA ROG SA MA URMARITI PRIN EMAIL,  in felul acesta nu veti rata postarea cand anunt castigatorii.
De asemenea, nu am pretentia absurda de a primi datele in 24 de ore, in plus, anunt castigatoarea (prin email, facebook, mesaj etc) pana cand aceasta raspunde. O singura data o persoana castigatoare nu a raspuns si a pierdut premiu, de cand am inceput sa scriu pe acest blog. Dar in general insist destul de mult.
O alta mare problema o reprezinta inscrierile gresite. Eu prefer sa anunt diversele greseli, inainte de a extrage castigatorul. Asa veti avea timp sa modificati si nu veti pierde premiul ulterior.

Ce va rog:
  • nu mai insistati cu intrebari de genu "cand anunt castigatorul". Nu am uitat de concurs si nu voi uita sa afisez. Incerc sa va tin la curent pe pagina de Facebook cu aceste informatii.
  • nu ma intrebati a doua zi dupa ce s-a incheiat un concurs "cine a castigat". E imposibil sa anunt atat de repede.
  • verificati daca ati indeplinit conditiile, chiar daca nu sunteti pe listele cu probleme.
  • semnalati-mi orice greseala pe listele de inscrisi, sau aduceti-mi la cunostiinta daca exista inscrieri multiple pe care eu nu le-am vazut.(multe dintre voi cunoasteti care sunt persoanele care se inscriu de pe mai multe conturi, iar eu va rog sa imi spuneti daca e cazul sa verific mai atent pe cineva).
  • daca ati castigat, reveniti cu un mesaj/mail/poza, ce doriti, prin care sa imi confirmati ca ati primit premiul si ca totul e ok.
  • daca nu depinde de cerintele sponsorului, voi astepta un castigator sa raspunda 4-7 zile, inainte sa aleg un nou castigator. Pentru orice eventualitate, cand va inscrieti, puteti sa-mi lasati si o adresa de email pe care va pot contacta in caz ca veti castiga.
Si acum sa vedem listele! Ele sunt in ordinea aleatorie, dar acest concurs este cu jurizare, deci nu e importanta deloc ordinea in care v-ati inscris. Pentru ca multe comentarii au disparut de pe blog, va rog sa imi spuneti daca nu sunteti pe lista urmatoare:
  1. Tatiana Sorina-te-ai inscris de 2 ori
  2. Nastya Paun
  3. Adela Ioana
  4. Claudia_mami
  5. MaryLena4 you
  6. Anca
  7. Jane
  8. Catalina Mitu
  9. Cherry Qeen
  10. Iulia Sava
  11. Sandu Flory(ai 2 inscrieri, in care una nu e completa, asa ca am ales-o pe cea completa)
  12.  Constantina_r
  13. Anne York
  14. Enchanted Ana
  15. Claudia Lungu
  16. Madvei Monika
  17. diana.ioana90
  18. Flory Flo
  19. Roxana
  20. Iulia Zaharia
  21. OzicatoateCelelalte
  22. Andreeabacau
  23. Alexandra
  24. Loredana Ana
  25. Andreea
  26. Sandra
  27. Lorena
  28. Mihamiki
  29. Ionelaelena
  30. Claudia Hossu
  31. Adriana
Fetele care s-au inscris de 2 ori, daca vor sa imi precizeze ce comantariu prefera sa ramane valabil, ma pot contacta printr-un comentariu la acest post. Daca nu, vor ramane inscrise  doar o data, cu comentariul care consider eu ca a respectat cel mai bine conditiile.
Urmatoarele persoane NU ma urmaresc prin GFC :
Anishoara Goleanu
Aurelia50
Tender Carmen Marilena
 - Daca ati rectificat aceasta problema, va rog sa ma anuntati printr-un comentariu la acest post.

Anishoara Goleanu nu  dat LIKE nici pe Facebook si nici share concursului.
Sandra- nu mi-ai lasat link`ul share`ului de pe Facebook
 Flory Flo- nu mi-ai lasat link`ul de share ci link`ul profilului tau de Facebook

Monika- mi-ai lasat un link de facebook, produsul trebuia ales din albumul indicat de mine!!

Claudia_mami, mi-ai lasat un link de facebook, produsul trebuia ales din albumul indicat de mine!!
 Dupa ce ati rectificat, nu uitati sa lasati un comentariu la aceasta postare prin care sa ma anuntati! Voi lasa doua zile la dispozitie, iar dupa ce voi alege castigatorul, va trebuie sa primesc confirmare ca acesta a dat like paginii sponsorului. Deci verificati inca o data daca ati facut acest pas, pentru a nu fi eliminate ulterior!


4 comments:

  1. imi cer scuze ca am gresit -
    http://www.depozituldelenjerie.ro/tessoro_103_alexis-p28302.html si lam lasat si pe fb :
    https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/292634980850053 claudia_mami

    ReplyDelete
  2. imi pare rau ca m-am inscris de 2 ori ,ramane primil ,multumesc

    ReplyDelete
  3. Imi cer scuze ca am omis sa pun link-ul de share,dar share`urile le am pe profil inca de pe 6 octombrie.


    share 1 : http://www.facebook.com/sandra.sandy.1232/posts/231207447005590



    share 2 : http://www.facebook.com/sandra.sandy.1232/posts/362490053835015

    ReplyDelete
  4. Am modificat si sunteti inscrise corect! Si ma bucur ca ati rectificat greselile! Bafta!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤