📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 October 2012

Prezentare Normaderm Kiss

Zilele trecute am aflat ca sunt una din fericitele castigatoare a unui kit Normader Kiss. Poata ati vazut acea aplicatie simpla, in urma careia, desigur, puteati fi unul din cei 50 de castigatori ai unui astfel de "kit". Astazi mi-am si primit premiul si desi nu am avut timp sa testez "pe indelete" produsele primite, mi-au lasat o prima parere buna, calitativ vorbind, dar din pacate nu au fost full size, ci doar mostre.
Premiul consta in cateva mostre si 3 produse travel size (sa zicem), adica:

  • Normaderm purifiant profund, 30 ml;
  • Normaderm lotiune astingenta, 30 ml;
  • Normaderm Global anti-imperfectiuni, 3ml;
+cutiuta metalica draguta
Va veti bucura sa aflati ca puteti primi Kitul Normaderm Kiss gratiut la orice produs Vichy cumparat de pe acest site  sau la cumpararea unei creme Normaderm de zi. In acealasi timp, puteti profita de campaniile mai generoase de prin alte tari, pe care le gasiti cu un simplu search in Facebook sau Google.
Ca o mica prezentare, va pot spune ca lotiunea astingenta mi s-a parut destul de obisnuita, nici mai buna, nici mai rea decat altele din aceeasi categorie. De asemenea are in compozitie alcool, dar probabil in cantitati mici, pentru ca abia se simte. Curata in profunzime, are un parfum placut si subtil, dar iti lasa tenul un pic lipicios.
Normaderm purifiant profund mi-a placut in mod special. Nu este foarte diferit fata de gelurile de curatare obisnuite, cu exceptia aceluias parfum subtil, tipic pentru Vichy, mie mi-a placut cel mai mult ca nu este greu de clatit, cum se intampla la majoritatea produselor de acest gen. Este bland cu pielea si l-as recomanda pentru toate tipurile de ten.
Si am lasat la urma Normaderm Global anti-imperfectiune, a carui rezultat mi s-a parut notabil. Despre imperfectiunile tenului nu e mult de spus; le avem cu totii: fie semne ramase pe urma cosurilor, fie pete pigmentare, cred ca stim deja ca e foarte-foarte greu de scapat de ele. Normaderm a reusit cumva sa le "decoloreze"(pentru ca nu dispar magic), dar cu fiecare zi devin mai putin notabile. In plus, au disparut aproape instant punctele negre. Din toate, acesta e cu siguranta produsul pe care sunt tentata sa-l achizitionez.



Ce ati folosit din gama Normaderm si ce v-a placut pana acum?

1 comment:

  1. nu am folosit nici un produs normaderm ..dar stiu ca produsele vichy au parte de pareri foarte bune din partea bloggeritelor si nu numai

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤