πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 October 2012

Recomandarea zilei: www.Wolbar.ro

Cand vine vorba de lenjerie intima, nu facem compromisuri! Calitate, comoditatea, feminitatea, iata cateva dintre calitatile pe care le caut. De curand am descoperit site`ul www.Wolbar.ro, unde am gasit modele exact pe gustul meu.
Preturile sunt accesibile si modelele deosebite. Cum intrati pe site, o sa observati un meniu foarte simplu, cu 6 categorii mari:

  • mini
  • midi
  • maxi
  • bikini
  • panty
  • bumbac
Iata cateva modele din categoria mea preferata, Bikini :







Preturile sunt incepand cu 29 Ron, modelele sunt versatile, originale, calitatative, iar preferatul meu e modelul Marinera,  pe care il vedeti in poza de mai jos:
Disponibil in 2 nuante: alb si negru, confectionat din microfibra si cu acel detaliu deosebit "volanasul", il gasiti doar la pretul de 29 Ron.
Majoritatea modelelor vin in mai multe nuante: rosu, negru, alb, bej, din microfibra sau din bumbac, daca selectati acea categorie. Alte modele care m-au atras sunt cele din categoria Midi si o sa va mai arat cateva poze:
Ce parere aveti? Ce modele v-ati comanda de pe www.wolbar.ro?