📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 October 2012

Totul despre seriale: Once Upon a Time

Daca va plac serialele genul fantasy, o sa va placa si Once upon a Time.
Emma Swan, personajul central, e o femeie cu un trecut complicat. Intr-o zi, copilul  pe care l-a dat spre adoptie cu multi ani in urma, apare in viata ei si ii spune ca ea e defapt un personaj de poveste. Si ca toti locuitorii orasului  New England sunt defapt personaje din povesti, dar care se afla sub o vraja puternica. Iar Emma e singura care poate ridica aceasta vraja.
Palarierul nebun, Bella din Frumoasa si Bestia, Scufita Rosie, Pinochio, toate aceste personaje locuiesc in orasul vrajit.
Cu fiecare episod, in paralele cu viata destul de obisnuita din orasul vrajit, descoperim si adevarul din spatele povestilor. Cea mai creativa de pana acum mi se pare cea  a Scufei Rosii, transformata intr-o poveste inedita cu varcolaci.
Va mai amintiti de mama vitrega din Alba ca Zapada? Ei bine, se pare ca ea ar fi nu numai mama adoptiva a lui Henry, fiul lui  Emma. Ea insasi, reveland de-a lungul episoadelor o poveste neasteptata.
De ce vi-l recomand: in primul rand, pentru optica inedita si viziunea originala asupra basmelor cunoscute. Chiar daca primele episoade va vor incerca putin rabdarea, pentru ca explicatiile priviind adevarul despre orasul vrajit sunt frugale, iar intreaga poveste pare sa fie mai mult in inchipuirea unui baietel cu o imaginatie prea mare, mai tarziu, dovezile vor demonstra contrariul.
Fiecare episod in sine, e relativ dramatic: privit dintr-o dubla optica, viata personajelor din lumea noastra, in contrast perfect cu viata lor uitata din lumea povestilor. In aceasta lume, personajele de poveste nu pot avea "happy-end`ul", iar raul pare sa triumfe.
In prezent s-a terminat primul sezon, iar urmatorul sezon e programat sa inceapa de la 1 Octombrie.


5 comments:

  1. Imi place si mie serialul acesta, am vazut primul sezon in cateva zile :)
    Vizionare placuta!

    ReplyDelete
  2. Nu l-am vazut inca.Multumesc pentru pont. (doresc o inscrieere in plus la concurs)

    ReplyDelete
  3. mi piace molto! tua nuova follower^_^

    ReplyDelete
  4. Acsinte Lorena IsabelaNovember 24, 2012 at 4:29 PM

    Nu l-am vazut inca dar il pun pe lista :P

    ReplyDelete
  5. imi plac filmele tip sf, fantezie, aventuri, si acesta e pe lista mea :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤