📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 November 2017

Noutăți de Toamnă de la Melkior: Review Top Preferate


N
u știu dacă ați reușit să profitați de ofertele Melkior de Black Friday, dar au avut câteva produse la oferte foarte bune. La ojele semipermanente au mereu oferta 1+1, și, chiar dacă am avut ceva de așteptat, pentru că nu aveau pe stoc nuanțele pe care mi le doream, până la urmă am reușit să comand câteva din ele. Despre ele o să vă povestesc în alt articol, însă.
Astăzi vreau să vă spun care sunt preferatele mele dintre produsele lansate în această toamnă.
 Să începem cu cel care mi-a plăcut cel mai mult:



Rujul Lichid Mat

Cred că ați observat că e o adevarată nebunie cu rujurile mate, majoritatea brandurilor au lansat în ultima vreme astfel de rujuri și dacă vă întrebați de ce le-ați prefera în defavoarea altor variante clasice, iată câteva motive:

  • rezistență;
  • textură;
  • pigmentație.
Rujurile mate, promit în unanimitate o rezistență îndelungată. Din acest punct de vedere, rujul mat de la Melkior o să vă impresioneze.
Întotdeauna sunt puternic pigmentate. În general, nuanțele mate ale rujurilor nu ofereau și efectul de mărire al buzelor. Tocmai de aceea, eu sunt un mare fan al lor.

Însă cel mai important aspect și cel care face diferența între diferitele opțiuni de pe piață este textura și felul cum se simt pe buze.
Unele se strâng, usucă buzele și capătă un aspect neplăcut.

Rujul mat de la Melkior reușește să treacă cu brio toate probele mele și având in vedere că e la un preț decent (eu vă recomand să urmăriți și reducerile), mi se pare ideal. Puteți alege între 12 nuanțe, 6 lansate din vara și încă 6 lansate în toamnă, însă neapărat să încercați și Faithfully, pentru că e un mauve discret și perfect pentru purtatul zilnic. Mai multe detalii și poze găsiți în acest articol.

Lac de Bază 9 în 1

Chiar dacă este un lac de bază (și unul chiar bun), mie îmi place să-l folosesc simplu, în 2-3 straturi, sau pentru manichiura franțuzească. Îmi place mai ales că se usucă foarte repede și rezistă destul de bine.
Plus, mie mi se pare că are un aspect de unghii cu gel. În folosesc în perioadele dintre maniciura semipermanentă, pentru a lăsa timp unghiilor să respire și să se regenereze.

Fard Irizat de obraz

În ultima vreme am facut o pasiune pentru produsele iluminatoare și chiar îmi era greu să găsesc un fard de obraz iluminator care să fie și la un preț rezonabil. Există doar două nuanțe disponibile, însă mi se par perfecte: una pentru tenul cald și una pentru cel rece.

Fard de pleoape Perlat

Și pentru machiajul ochilor prefer nuanțele perlate, iar nuanțele lansate în această toamnă de Melkior sunt versatile, de la nuanțe discrete, de zi, până la nuanțe extravagante, de seară. Textura e plăcut și foarte rezistentă, așa că merită să le luați în considerare la următoarea comandă.
Mai jos aveți poze și link-urile unde pot fi găsite aceste produse, dar nu uitați că transportul este gratuit la comenzi de 49 lei. Astăzi beneficiați și de o reducere de 25%.

Corector pentru sprâncene

Chiar dacă nu e un produs nou lansat, am vrut neapărat să vă spun câteva cuvinte și despre el. Corectorul pentru sprâncene este foarte asemănător cu rimelul pentru sprâncene ca textură, doar că mie mi se pare mai ușor de utilizat așa. În plus, de Black Friday l-am găsit la 19 lei și nu am ezitat.
Dintre toate produsele pentru sprâncene pe care le-am încercat, acesta mi s-a părut cel mai rezistent. Serios, puteți să vă atingeți fără frică sprâncele, nu se ia deloc și poate fi șters doar cu demanchiant bifazic.
Vouă ce v-a plăcut cel mai mult dintre ultimele noutăți de până acum? Ați încercat ceva și aveți vreo recomandare? Scrieți-mi într-un comentariu, aștept sugestii de la voi!

Produse:

Fard Irizat nuanța Rose Glace: https://goo.gl/sCgZVD
Ruj Lichid Mat: https://goo.gl/X5Qzsd
Fard de pleoape perlat: https://goo.gl/AFM669
Lac de baza 9 în 1: https://goo.gl/kdSRNc
Corector pentru sprâncene: https://goo.gl/Ej67sy



























Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

21 comments:

  1. cel mai mult mi-ar place LAC DE BAZA 9 IN 1 15ML,imi trebuie ca al meu s-a cam terminat!

    ReplyDelete
  2. Toamna aceasta Melkior a avut multe noutati de cate m.am putut bucura si eu.

    ReplyDelete
  3. Ne-a rasfatat Melkior cu foarte multe noutati :)

    ReplyDelete
  4. Am si eu un ruj mat de la ei. Si cateva farduri de pleoape.

    ReplyDelete
  5. rujul mat si mie mi s-a parut wow! si fardul de pleoape e superb, acum vad la tine albastru asta si arata intr-un mare fel. cei de la melkior s-au intrecut pe ei anul asta!

    ReplyDelete
  6. Ce de bunatati ai tu acolo, baza pentru unghii o am si eu si e cea mai buna.

    ReplyDelete
  7. Blush-ul arata de zile mari, ma tenteaza si pe mine!

    ReplyDelete
  8. Imi plac produsele de la Melkior si mereu ne surprind cu noutati tentante.

    ReplyDelete
  9. Produsele Melkior nu cred ca mai au nevoie de nici o prezentare dar cel mai mult imi place corectorul pentru sprancene mai ales ca eu nu ajung prea des la pensat.

    ReplyDelete
  10. Melkior are produse bune si de calitate, mie imi place mult rujul lichid mat.

    ReplyDelete
  11. Fardurile de pleoape si ojele imi plac cel mai mult si cred ca le voi incerca!

    ReplyDelete
  12. Rujurile lichide si lacurile de unghii le am si eu, sunt foarte multumita.

    ReplyDelete
  13. Rujurile imi fac si mie cu ochiul. Faci niste poze superbe. :)

    ReplyDelete
  14. Cei de la Melkior au evoluat foarte mult atunci cand vine vorba de produse. M-am bucurat ca s-au conformat trendurilor. Fardurile de obraz, baza de unghii si nuantele de rujuri noi mate sunt preferatele mele din tot ce ai prezentat.

    ReplyDelete
  15. Cei de la Melkior am vazut ca scot constant produse noi si asta ma bucura. Imi plac noutatile si le primesc cu mainile deschise. Am folosit o mare parte din produsele recent lansate si toate mi-au placut. sunt niste produse de calitate

    ReplyDelete
  16. O multime de produse faine au lansat cei de la Melkior. Rujul ala visiniu il am si eu e super fain

    ReplyDelete
  17. Imi plac rujurile mate de la Melkior, fiindca arata bine pe buze si sunt rezistente. Faci niste poze superbe, apropo! La produse de calitate se preteaza doar poze de calitate.

    ReplyDelete
  18. I always spent my half an hour to read this website's articles or reviews every day
    along with a cup of coffee.

    ReplyDelete
  19. Thanks for post,love this sharing so much, thank you!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤