📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

13 February 2018

Review: Melkior ULTRASHINE LIPGLOSS


Astăzi Melkior a lansat luciul de buze ULTRASHINE, pe care îl puteți cumpăra la o ofertă foarte bună, pentru că beneficiați și de un cadou, plus transportul gratuit, așa că m-am gândit că v-ar fi utilă o părere.
Eu am primit nuanța SIRENA, care îmi place extrem de mult, mai ales pentru că îl ultima vreme ador nuanțele de mov.
Nuanța în sine este nu este extrem de pigmentată, dar depinde și de cantitatea pe care o aplic.
În primul rând am fost impresionată de aroma, pe care nu o pot numi decât ”delicioasă”, care mă duce cu gândul la o prăjitură cu frișcă.
Textura este destul de standard, densă, nu se scurge, nu e lipicioasă și se simte plăcut pe buze.
Aspectul este unul foarte strălucitor, cu irizații, fiind perfect pentru un machiaj lejer de zi, dar mi se pare cu adevarat extraordinar, folosit peste ruj.


Are o rezistentă medie, cam exact cum vă așteptați din partea unui gloss, cu mentiunea că se șterge treptat, fără să devină inestetic pe parcurs.
Îmi place faptul că nu este extrem de lipicios, cum sunt în general glossurile cu textură densă și chiar se simte destul de lejer și plăcut pe buze.
Dozatorul este bun, pentru o aplicare de precizie, care se va dovevi foarte util mai ales dacă îl folosiți peste un alt ruj.

Chiar dacă în ultima vreme, rujurile lichide mate au fost vedetele produselor pentru machiajul buzelor, eu nu mi-am pierdut entuziasmul pentru glossuri, in special pentru cele strălucitoare, care sunt ideale pentru un machiaj lejer de zi.

Noul gloss ULTRASHINE vine în două nuanțe, Sirena și True (care este o nuanță de roz). Le puteți comanda aici, iar cadoul va fi adăugat automat în coș: https://goo.gl/pNk9iV












Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

15 comments:

  1. E superb acest lip gloss. Eu il folosesc simplu,iar nuanta m-a cucerit complet. Imi place textura, aroma,felul in care reflecta lumina... Melkior m-a surprins din nou.

    ReplyDelete
  2. Chiar era nevoie ca glossurile să mai iasă în evidență. Rujurile mate îmi usucă groaznic buzele, așa că de multe ori prefer un gloss, chiar dacă îl aplic de câteva ori peste zi. xoxo

    ReplyDelete
  3. Am și eu nuanța Sirena, este super drăguț, îmi place mult de tot.

    ReplyDelete
  4. Desi initial am crezut ca e o nuanta prea puternica, ulterior am fost super incantata. Luciu tare fain si particulele movii arata excelent.

    ReplyDelete
  5. Arata foarte bine reflexele alea de moviu incat sunt tentata sa il incerc si eu ;)

    ReplyDelete
  6. E o nuanta interesanta! Melkior are darul de a surprinde placut de fiecare data! Sa-l folosesti cu placere!

    ReplyDelete
  7. Imi place! S.ar putea ca anul asta sa am un nou favorit! Mai ales ca eu nu ma impac oricum cu rujurile

    ReplyDelete
  8. Sunt foarte curioasa sa vad si eu in realitate cum este luciul. Nu am incercat nici un produs Melkior pana acum dar vad ca si-au marit colectia de produse pentru buze curand si ma tenteaza sa dau o comanda curand.

    ReplyDelete
  9. Am incercat si eu Sirena si mi se pare tare frumoasa nuanta.

    ReplyDelete
  10. Ma bucur ca nu e lipicios si il pot folosi fara nici o grija.

    ReplyDelete
  11. Acel luciu are o culoare foarte placuta. Cand am primit coletul as fi putut sa jur ca acesta are o culoare turbata si ma bucur mult ca nu a fost asa. Imi plac mult acele irizatii shiny

    ReplyDelete
  12. Mie îmi place cum au ieșit pozele, fac mai mult decât cuvintele și parcă te îmbie să cumperi.

    ReplyDelete
  13. Ai facut niste poze care chiar te imbie sa cumperi acest lipgloss, care se potriveste perfect in cadrul acestei luni a iubirii.

    ReplyDelete
  14. Si eu am nuanta Sirena, dar imi place mult si varianta True.

    ReplyDelete
  15. Mi se pare superba nuanta. Daca zici ca nu e nici lipicios, e perfect.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤