📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 March 2018

NOTD: Inspirație pentru vremea rece


V
remea rece și ninsoarea din ultima perioadă mi-a amintit de sărbatorile trecute, cand nu am avut ocazia sa ne bucurăm de un Craciun Alb.
Însă, mai mult ca oricând, am simțit nevoia unor motive festive, în special pe unghii.
Modelul de mai jos este făcut oja semipermanentă Melkior, utilizând și plăcuța BornPrettyStore cu motive de sărbători.
Eu în ultima vreme am preferat produsele pentru unghii de la Melkior pentru preturile lor bune (mai ales ca le-am prins și la oferte speciale), dar și pentru că rezistă în medie, cam 2 săptămâni. Am folosit si baza cu vaîscozitate mare, însă mi se pare mai ușor de folosit cea normală, pe care v-o și recomand.
Mai jos aveți produsele folosite:

Baza Manichiură Semipermanentă:  https://goo.gl/iTHDuW
Oja Semipermanentă Nude: https://goo.gl/BEuBTL
Ojă Semipermanentă Neagră: https://goo.gl/WnR5zi
Top Manichiură Semipermanentă: https://goo.gl/3ook6p









Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

20 comments:

  1. tare reusita realizarea, numai ca preferam ceva mai mult verde :)... afara!

    ReplyDelete
  2. Ce mult îmi place modelul. Îl salvez.

    ReplyDelete
  3. Arata tare bine manichura ta! Ai o forma tare frumoasa la unghii!

    ReplyDelete
  4. Foarte inspirata manechiura ta. Imi place cum arata unghiutele tale si imi place mult oja semipermanentă nude.

    ReplyDelete
  5. Ce manichiura frumoasa si eleganta ai realizat!

    ReplyDelete
  6. Ce frumoasa e manichiura! E exact genul meu.

    ReplyDelete
  7. La câtă zăpadă avem afară, manichiura este tare potrivită!

    ReplyDelete
  8. WOW! Frumoase unghiute! Iar fotografiile sunt extrem de expresive! Felicitari!

    ReplyDelete
  9. Foarte frumoa modelul, produsele Melkior nu m-au dezamagit niciodata

    ReplyDelete
  10. E foarte faina manichiura si imi place mult si forma unghiilor! :)

    ReplyDelete
  11. imi plac la nebunie modelele cu fulgi de zapada! doar ca as fi pus si putin albastru :D

    ReplyDelete
  12. Arata bine manechiura...parca vine Craciunul(la fel si afara). Deci esti perfect asortata cu vremea! Imi place!

    ReplyDelete
  13. Frumoase unghiute, in ton cu vremea de afara :)

    ReplyDelete
  14. Nu stiam ca cei de la Melkior au si oje semipermanente si ma bucur ca am aflat acum. Foarte frumoasa manichiura.

    ReplyDelete
  15. E frumoasa manichiura, dar zic sa faci data viitoare ceva cu floricele poate inspiri si vremea de afara.

    ReplyDelete
  16. Manichiura în ton cu vremea de afara 😀 foarte drăguț modelul, dar și formatul unghiilor tale. Sa nu mai zic ca ador produsele Melkior 😍

    ReplyDelete
  17. Foarte frumoasa si eleganta manichiura ta!

    ReplyDelete
  18. Vremea de afara chiar ne duce cu gandul la iarna

    ReplyDelete
  19. Imi place mult manichjiura ta. Chiar daca nu are culori foarte vesele, sunt convinsa ca poate fi purtata si pe vremea calda :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤