📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 September 2017

Review: Crema Împotriva Căderii Părului cu extracte naturale și Petrol


U
ite că s-a făcut aproape o lună de când am scris ultimul articol pe blog!
Nici nu-mi vine să cred că am lipsit atât de mult! Chiar dacă absența mea a fost motivată, partea bună este că, în această perioadă am reușit totuși să testez o mulțime de produse care s-au dovedit excepționale și, abia aștept să vă povestesc.

Primele două produse care mi-au plăcut tare mult sunt pentru îngrijirea părului, de la VivaNatura, brand care până acum, nu m-a dezamăgit deloc, ca să nu mai vorbim că prețurile produselor sunt mai mult decât rezonabile.

Este vorba despre Crema Împotriva Căderii Părului și Șamponul cu Lămâie și Argan pentru păr normal și gras, ambele produse românești, fără parabeni, în plus, produsele nu au fost testate pe animale.
Chiar dacă am avut rezultate excepționale cu crema împotriva căderii părului, cumva m-am îndrăgostit mai mult de șampon. Dar pentru că mai multe dintre voi veți fi mai interesate dacă funcționează sau nu crema, o să vorbesc întai despre ea.


Crema Impotriva Căderii Parului

Produsele VivaNatura le găsiți pe magazinul Vegis.ro, așa cum știți deja, iar când le-am primit spre testare, chiar mă luptam și eu, pentru a nu știu câta oară, cu căderea părului.
Recunosc că nu am avut prea mari așteptări, pentru că știam deja că problema era din cauza stresului, așa că nu speram la rezultate prea vizibile.

  1. La prima utilizare, nu am observat nici o schimbare;
  2. La a doua utilizare, am început să observ o diferență, însă nu atât de mare, încât să nu poată fi o simplă coincidență;
  3. La a treia utilizare, schimbarea era evidentă. Deja căderea părului se apropia de un ritm normal;
  4. După a patra utilizare, părul îmi cade mai puțin decât o făcea în mod normal, atunci când părul nu avea nici o problemă. 
În plus, părul a devenit mai sănătos, se descurcă foarte ușor (începusem să am o problemă, pe timpul verii cu părul extrem de încurcat) și în plus, mi-a crescut mult mai repede. În condițiile în care, mie părul îmi crește extrem de greu și se rupe extrem de repede.
 

Ce trebuie să știți:


→Produsul se aplică înainte de spălare, timp de 10-45 de minute. Din ce am observat eu, nu sunt diferențe mari, fie că aștepți doar 10 minute, fie că ai răbdare până la 45, rezultatele sunt la fel de puternice.
→Produsul se aplică de la rădăcină și pe lungimea părului, prin masaj intens.
→Conține, pe lângă o mulțime de extracte de plante benefice părului și extract de petrol. Deși există o avertizare că părul ar putea avea mirosul specific un timp, mie nu mi s-a părut deloc adevărat. Defapt, miroase foarte plăcut, foarte puternic a plante- e chiar un miros terapeutic.
Poate fi utilizat frecvent, dar pentru că poate îngrășa mai repede firul de păr, este recomandat să-l folosiți împreună cu șamponul pentru păr normal și gras. Mie nu mi-a îngrășat deloc părul mai mult, cu toate acestea l-am folosit oricum împreună cu acest șampon pentru că am ajuns să-l ador după prima utilizare.
→Conține 250 ml, dar mie mi-a ajuns timp de două luni, la utilizare frecventă. Eu totuși, am părul mai rar.

Cel mai important aspect, în opinia mea este că nu se îmtâmplă nimic dacă te oprești din a-l utiliza. Efectele sale sunt pe termen lung.
Per total, eu îl declar un produs excelent- face tot ce promite și chiar în plus.
Deși eu nu am simțit schimbarea în ceea ce privește căderea părului de la prima utilizare, ci de-abia după a treia, mi-a plăcut oricum efectul de regenerare asupra firului de păr, faptul că l-a făcut mult mai ușor de descurcat, chiar și mirosul mi s-a părut deosebit, așa că nu mă deranjează deloc că efectul anti-cădere nu a fost instant.

În plus, nu-mi vine să cred că mi-a crescut părul cu ceea ce estimez eu că ar fi minim 10 centimetri în doar 2 luni! Acesta e un record personal.

Această Cremă Împotriva Căderii Părului o găsiți pe Vegis.ro la 24 lei și chiar dacă nu aveți probleme cu căderea excesivă a părului, mai mult ca sigur o să bucurați de toate celelalte efecte ale sale. Nu uitați că dacă vă abonați, beneficiați și de o reducere de 10%, în plus, astăzi transportul este gratuit la comenzi de peste 50 lei.


Șamponul cu Lămâie și Argan 

Deși crema pentru căderea părului mi-a rezolvat o problemă gravă, cumva, așa cum v-am spus, mie a ajuns să-mi placă mult mai mult acest șampon.

În primul rând chiar și parfumul lui, de plante medicinale proaspăt culese amestecate cu un strop de lămâie, mi s-a părut deosebit.
Spumează atât de bine și te face să-ți simți părul așa de curat, încât, chiar dacă are 250 de ml, am preferat să-l iau cu mine și în vacanță și nu l-am schimbat deloc în ultimele 2 luni.

A fost în mod special perfect pentru zilele caniculare, pentru că îți lasă o senzație de răcorire, ai senzația că nu trebuie să insiști prea mult, pentru că îți lasă părul curat si proaspăt, fără nici un efort din partea ta.
Trebuie sa-l încercați!

Mai jos aveți pozele mele, inclusiv cele din vacanță ( cu scuzele de rigoare, sunt făcute cu telefonul), iar la final, puteți afla mai multe despre oferta valabilă doar azi cu transport gratuit la comenzi de 50 de lei.






 
 




vegis.ro%20










Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

25 comments:

  1. Cunosc produsele lor si imi plac foarte mult. Am folosit crema de fata cu aur si argint si pasta de dinti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. N-am incercat crema cu aur, chiar sunt curioasa, suna sofisticat

      Delete
  2. am avut momente cand imi scoteam cate un smoc de par pe perie si chiar asa cu mana,acum s-a mai domolit insa as folosi si eu produsele prezentate de tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu la fel, ajunsese groaznica situatia si chiar nu ma asteptam sa-mi revin asa de repede cu aceasta crema

      Delete
  3. Sunt foarte bune aceste produse, eu nu stiam de aceasta firma dar chiar m-a surprins placut. Si mie imi place mirosul de plante.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt ieftine, bune, romanesti, naturale, nu sunt testate pe animale, chiar nu ai ce sa le reprosezi

      Delete
  4. Imi plac produsele de la VivaNatura. Le folosesc si eu de ceva timp.

    ReplyDelete
  5. Si eu am incercat samponul, a fost destul de ok insa mi-a uscat parul, asa ca dupa fiecare samponare era obligatoriu sa folosesc balsam.
    Crema de par mi-as fi dorit sa o pun la treaba insa mi-am facut testul de alergie si se pare ca nu mi se potriveste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si eu am observat la primele spalari, ca mi-a uscat parul. Am folosit balsam (folosesc oricum, in general) si a fost ok. Apoi, insa, nu a mai fost necesar. Pur si simplu cred ca s-a obisnuit parul cu el.

      Delete
  6. Unul din componentele cremei este petrolul? Am văzut bine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Extract de petrol. Si chiar daca suna ciudat, printre leacurile babesti impotriva caderii parului, chiar petrolul era.
      Se pare ca un sambure de adevar este, ca functioneaza

      Delete
  7. Ce forma interesanta are sticla de sampon.
    Am avut o perioada cand parul mi-a cazut intr-o veselie si nu mai stiam ce sa fac. Mi-ar fi prins bine sa fi stiut despre aceste produse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serios, e bun, mai ales ca poti sa renunti la el linistita, dupa ce iti rezolvi problema.

      Delete
  8. N-am incercat pana acum produsele acestui brand! As incerca si eu samponul, la recomandarea ta!

    ReplyDelete
  9. Nici nu mai stiu cand am folosit ultima data un sampon care sa nu fie cumparat de la plafar. Am deja mai bine de 5 ani de cand ma spal pe par cu sampoanele de la Krauter, dar cred ca o sa le dau si celor de la Vivanatura o sansa. Au preturile chiar super bune pentru bugetul meu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel putin cel testat de mine, spumeaza foart bine. O sa te tina si foarte mult timp. Pana acum, vad ca parul meu se intelege excelent cu el, desi il folosesc de 2 luni constant. In general, e nevoie sa le mai schimb, la ceva interval.

      Delete
  10. Parca mi se pare incredibil cat de mult ti-a crescut parul in doar 2 luni. Nu am estimat nicioata exact cat a crescut, dar 10 cm mi se pare chiar mult. Pe mine mai convins

    ReplyDelete
  11. Crema impotriva caderii parului nu cred ca as avea nevoie, dar samponul cu argan m-ar interesa si pe mine.

    ReplyDelete
  12. Nu am incercat pana cum produsele de la VivaNatura, dar am citit foarte multe lucruri bune despre ele. Eu am folosit un tratament de la Gerovital pentru caderea parului si am obtinut rezultate foarte bune.

    ReplyDelete
  13. N-am mai folosit o astfel de crema pentru regenerarea firului de par si chiar vreau s-o incerc.

    ReplyDelete
  14. Am auzit multe lucruri despre aceste 2 produse. Despre sampon pot sa zic ca sunt si persoane carora nu li se potriveste. Important este sa vedem cat de eficiente sunt aceste produse pentru ca nu au un pret mare si ingredientele sunt naturale

    ReplyDelete
  15. Am folosit un produs de la alt brand care a facut minuni. Deocamdata nu mai am aceasta problema, dar e bine de stiut pe viitor.

    ReplyDelete
  16. si eu ma confrunt cu caderea parului si chiar nu stiu ce sa mai fac. dar daca zici ca e buna crema, pe incercate! chiar o sa dau comanda si o sa o achizitionez!

    ReplyDelete
  17. Am pus bookmark acestui articol! In ultime perioada a inceput sa-mi cada destul de mult par si chiar ma ingrijorasem si habar n-aveam ce produse sa incerc :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤