📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 August 2017

Rețetă: Tropical Blush Smoothie


S
moothie-urile au devenit cel mai monden mic dejun în ultimii ani. Sunt sănătoase, gustoase și au un aspect apetisant.
Ulterior, clasicul smoothie a devenit smoothie bowl, care a devenit foarte popular în ultima vreme.

Însă pe timpul verii, eu prefer un smoothie răcoros, care îmbină beneficiile aduse de mixul de vitamine și minerale cu senzația proaspătă a unui fresh de fructe.

Am experimentat mult timp până am găsit combinația perfectă între ingrediente, în așa fel încât să îmbine atât complexul perfect de vitamine și nutrienți, dar să ofere și sezația perfectă de răcorire a unui suc de fructe tropical.
L-am numit Tropical Blush, pentru gustul său exotic și special.


Ingrediente:



  1. O jumătate de banană bine coaptă;
  2. Câteva linguri de ananas taiat;
  3. O jumătate de grepfruit roz;
  4. Două linguri de cremă de cocos ecologică
  5. Apă de cocos după gust;
  6. Un mango bine copt.

Mod de preparare și proprietăți:

Fiecare ingredient este ales cu un scop anume, însă, la nevoie, grepfruit-ul poate fi înlocuit cu orice fruct citric iar ananasul poate fi proaspăt, congelat sau din conservă.

Ingredientele esențiale, pe care nu recomand să le schimbați din rețetă sunt apă de cocos, mango și crema de cocos.

Apa de cocos este în primul rând foarte hidratantă, conține chiar mai mult potasiu de bananele și este mult mai sănătoasă decât laptele sau majoritatea băuturilor pentru sportivi pe care le puteți găsi în comerț. Conține o serie de vitamine, numeroase minerale, antioxidanți, are proprietăți antivirale și antimicrobiene. În plus, este un produs vegan excelent și nu aș fi folosit altceva în această rețetă, mai ales ca este dulce în mod natural.

Crema de cocos este cunoscută ca și smântâna vegetală și are la fel de multe proprietăți ca și apa de cocos, în plus are un gust foarte intens și plăcut. Aceasta, în combinație cu mango-ul, care la rândul său conține nu doar o serie de vitamine și antioxidanți, dar și proprietăți de detoxifiere și anti- stres asupra organismului, reprezintă nu doar un elixir al tinereții, dar și o combinație de arome tropicale delicioase și extrem de aromate.
Pentru a păstra gustul fructului de mango cât mai intens, recomand să îl folosiți congelat.

Ananasul ca și fructul de mango ajută la digestie și detoxifiere și cresc metabolismul, astfel încât sunt un real ajutor dacă doriți să slăbiți natural și efort. În plus conține și fier.

Probabil cunoașteți deja beneficiile citricelor, iar eu am preferat grepfruit roz, pentru gustul acrișor- răcoros, dar și pentru că, ajuta la curățarea rinichilor (inclusiv a pietrelor la rinichi), ficatului și ajută la creșterea metabolismului, fiind celebru în rețetele de slăbit.

Banana aduce, la rândul ei, o serie de beneficii asupra organismului, iar eu am ales-o în primul rând pentru rolul ei de a scădea aciditatea la stomac. Fructele care conțin multă vitamina C, deși extraordinare pentru organism, pot avea dezavantajul de provoca aciditatea crescuta. Bananele sunt un antiacid natural.

Iată cum procedăm:

Amestecăm în blender câteva linguri de cremă de cocos la temperatura camerei cu cu același numar de linguri de apă de cocos.

Apoi, toate fructele se pun în blender și se amestecă până se amogenizează, iar la final, dacă doriți ca smoothie-ul să fie mai lichid, puteți să adăugați mai multă apă de cocos. 

Îmi place această rețetă pentru că este extraordinar de gustoasă și aromată, extrem de hrănitoare, dar este în același timp perfectă pentru perioadele agitate, intense, pentru când mergeți la sală, sau pur și simplu pentru un mic ajutor în slăbit.
Este în plus o rețetă vegană/ de post și mi se pare perfectă pentru zilele caniculare.

Majoritatea ingredientelor le găsiți ușor la orice supermarket, însă eu am folosit Apa de Cocos Ecologica Biona pe care o găsiți la un preț bun pe magazinul Vegis.ro și crema de cocos Maya Gold. 

Iată rezultatul în pozele de mai jos:












Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

13 comments:

  1. Wwoowww ce bine arata, as bea unul acum pe loc :))))

    ReplyDelete
  2. Suna exotic, delicos, racoritor, perfect pentru vara.

    ReplyDelete
  3. Vaiii, cum arata! Si eu tocmai am primit apa de cocos si abia astept sa prepar un smoothie delicios!

    ReplyDelete
  4. Arata foarte bine! Cred ca si gustul e demential de racoritor! Multumim pentru reteta!

    ReplyDelete
  5. sunt sigura ca are un gust super, imi fac si eu unul neaparat!

    ReplyDelete
  6. Hello
    Yummy everything looks so delicious !
    Thanks for sharing .
    Great photos !
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2017/07/mon-bloganniversaire-concours-international-my-bloganniversary-international-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. arata yummy! eu n-am rabdare sa fac asa ceva :D ma reped la sticla cu apa si aia e

    ReplyDelete
  8. Yammi cred ca este foarte delicios .Arata tare bine

    ReplyDelete
  9. Ce bine arata! Iar fotografiile sunt superbe! Si eu imi fac mereu smoothie-uri, insa in ultima vreme nu prea am mai avut asa mult timp pentru ele

    ReplyDelete
  10. Vaaaii, dar ce pofta mi-ai facut! Crezi ca l-as strica daca as folosi lapte de cocos in locul apei de cocos?

    ReplyDelete
    Replies
    1. La gust nu se simte diferenta prea mare, insa laptele de cocos are mai multe calorii

      Delete
  11. In primul rand, recunosc ca vizual arata apetisant. Nu mancam cu ochii, dar ne influenteaza foarte mult decizia de a ne dori sa gustam. Niciodata nu am folosit acele ingrediente de cocos si mi-as dori sa vad cat de gustos este

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤