📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 July 2017

Review: Matte Stain Melkior


A
stăzi s-a lansat cel mai nou produs Melkior: Matte Stain Ruj Mat Lichid.

Eu am testat nuanța Faithfully, una dintre cele șase nuanțe disponibile.

Descriere

Conține 7 ml.
Textura este foarte plăcută, cremoasă, cu aspect mat, fără a lăsa buzele uscate.

Imediat după aplicare necesită 10 secunde pentru a se ”usca” complet, devenind extrem de rezistentă.


Eu am făcut un test al rezistenței și pot spune că dureaza mai mult de 8 ore.
Aroma e subtilă, însă se simte doar timp de 10 secunde.

Nuanțele disponibile sunt perfecte pentru vară, insă eu ador nuanța Faithfully care este un mauve superb, de altfel, chiar nuanța  pe care o port cel mai des.

Celelalte nuanțe le vedeți în pozele de mai jos.
Dacă doriți să achiziționați online rujul Matte Stain, astăzi, primii 100 vor primi și oja AnyTime Red 15 mil cadou.
Ofeta o găsiți aici: https://goo.gl/X5Qzsd
















Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

15 comments:

  1. sigur Joy :)
    el este alesul!!!

    ReplyDelete
  2. Il ador! Se usuca repede, e rezistent si are o culoare foarte apetisanta. Chiar a devenit rujul meu preferat.

    ReplyDelete
  3. Gata lansarea! Musai trebuie sa-l cumpar. Am auzit numai lucruri bune.

    ReplyDelete
  4. Mie nu imi pare chiar asa rezistent si cu toate astea mi-am comandat 2 nuante :))) La mine cand beau apa vad ceva urma pe pahar, dar doar in cultul gurii ca sa zic asa. MA gandesc ca acolo pe interior atinge apa rujul. HAbar nu am. Au nuante frumoase si nu am rezistat. Am primit Joy cadou si mi-am luat Ectasy si Faithfully. Abia astept sa imi vina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine a fost extra-rezistent. Insa trebuie sa astept 10 secunde sa intre in piele. Pana atunci insa se poate lua. Dupa e rezistent, nu se ia pe nimic. Poate depinde si de nuante? Se intampla foarte des ca o nuanta sa fie mai rezistenta decat altele din aceeasi gama.

      Delete
  5. Foarte interesanta aceasta nuanta. Am incercat-o si eu si mi-a placut foarte mult.

    ReplyDelete
  6. Am citit despre el dar inca nu am avut ocazia sa-l incerc. Nuanta e intradevar superba!

    ReplyDelete
  7. Asta e vestitul ruj mat de care se vorbeste de o saptamana. Arata destul de bine, trebuie sa-i dau si eu o sansa.

    ReplyDelete
  8. Tot nuanta Faithfully o am si eu si m-au nimerit la fix, pentru ca ador culoarea asta si chiar foloseam in ultima perioada un ruj asemanator.
    E super rezistenta!

    ReplyDelete
  9. Nuanta aceasta e preferata mea. Imi plac in general cosmeticele Melkior, sunt pigmentate si persistente. Chiar asteptam sa lanseze si ei un asemenea ruj lichid mat. Eu am primit nuanta JOY, insa nu prea mi se potriveste. O voi comanda si eu astazi pe aceasta :)

    ReplyDelete
  10. Ce nuante frumoase sunt! Imi plac mult!
    Eu am optat pentru creion de buze pe care il folosesc ca si ruj si asa sunt sigura ca buzele mele vor fi colorate toată ziua.

    ReplyDelete
  11. Hello
    Beautiful shades !
    Thanks for sharing !
    xx
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2017/07/les-astuces-de-beaute-des-japonaises-the-japanese-women-beauty-tips.html

    ReplyDelete
  12. Imi plac rujurile fluide si naunta celui numit Happy este delicioasa.

    ReplyDelete
  13. am primit si eu nuanta joy si chiar imi place maxim, nu ma asteptam. nu i-am testat inca rezistenta, urmeaza!

    ReplyDelete
  14. Mie imi place maxim acest ruj mat lichid, nu stiu cum au reusit, dar m-au nimerit cu nuanta faithfully. Este foarte rezistent pe buze, dupa ce acesta nu mai este lipicios.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤