📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 April 2016

DIY: Idee simplă și rapidă- Oua roșii/colorate cu buline albe


Cam pe ultima sută de metri, dar m-am gândit să vă povestesc ce metodă am folosit eu anul trecut să fac ouă cu buline. Și m-am decis pentru acelasi model și anul acesta.

Aveți nevoie de:

  1. Un perforator (sper că aveți prin casă);
  2. Folie autoadezivă (un încă am in casă)- gasiți în Dedemann, Praktiker sau cam orice magazin de accesorii mobilă, posibil și la electrice. 


Ouăle se spală, se fierb, se usucă, apoi se lipesc bulinele facute cu perforatorul direct pe ouă. Se vopsesc apoi ca în mod obișuit.

Când sunt gata, le uscați și puteți dezlipi bulinele, iar sub ele, oul este alb. Sau le puteți lasa așa lipite. Arată și un pic mai bine, dacă le lăsați lipite. Și se dezlipesc si cam greu.

Dar, după cum doriți.
Iată rezultatul de anul trecut și pe cel de anul acesta:








Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. Foarte dragute, la anul viitor daca nu voi uita, dar sper ca nu uit, voi incerca.

    ReplyDelete
  2. Love the idea!
    Nice result.
    Wish you a fab weekend!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2016/04/allons-a-bali-let-s-go-to-bali.html

    ReplyDelete
  3. Nice post my dear! Really usefully tip! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  4. ce faine sunt. nu m-as fi gandit la asta :D am incercat minioni dar nu mi-au iesit :(

    ReplyDelete
  5. I’m in love! This is so beautiful. Hope you have an amazing new week!

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤