📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 March 2018

Câteva motive pentru a încerca Păstura- pâinea albinelor



Mai mult ca sigur cunoașteți beneficiile mierii, polenului și ale lăptișorului de matcă, însă știați că există un produs apicol la fel de sănătos cu beneficii multiple pentru organism?
Păstura- numită pâinea albinelor - este un amestec de polen, miere și fermenți lactici.
Conține proteine, glucizi, aminoacizi, vitamine si fermenți, care sunt ușor de asimilat pentru organism.
Păstura este recomandată atât pentru curele de detoxifiere, protejând ficatul și tubul digestiv, cât și pentru întărirerea sistemului imunitar.
Pentru mine, cea mai mare problema este sistemul imunitar, care întotdeauna a fost destul de slab, iar ca o consecință, în sezonul rece în special, răcesc foarte repede și des.
Tocmai de aceea, m-am decis să caut produse care ajuta la creșterea sistemului imunitar, în special dacă acestea pot fi integrate ușor în alimentație.


Cura cu Păstură

Se recomandă cure de minim 6 săptămâni, minim 5-10 g pe zi (o lingură) pentru adulți și minim o linguriță pentru copii.

Gustul e dulce- acrișor, seamana cu cel de polen, dar păstura poate fi folosită în diverse combinații pentru un mic dejun delicios.
Însă pentru mine, combinația perfectă a fost Păstura în Miere de la ApiLand, pentru că are un gust delicios. O recomand în mod special copiilor, care vor aprecia mai mult un produs care are un gust bun.

În cazul meu, am început acestă cură exact când eram răcită și am simțit un ajutor real în grăbirea procesului de vindecare.

Chiar dacă nu sunteți fani ai produselor apicole, merită să încercați o cură cu păstură, fie pentru efectul detoxifiant pentru organism, fie pentru creșterea imunității.
Păstura de la ApiLand se găsește în variante de 100 g, 300g și 500 g, iar Păstura în Miere la 200g și 500 g.










Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

19 comments:

  1. Păstura este un produs apicol care se obține foarte greu și are mari beneficii asupra sănătății!

    ReplyDelete
  2. WOW! Cele mai bune produse sunt cele de la Apiland! Si mie imi plac foarte multm mai ales păstura în miere.

    ReplyDelete
  3. tocmai ce am trecut-o pe mama de cateva zile la o astfel de cura!

    ReplyDelete
  4. Nu știam nimic despre pastura, e bine de stiut pe viitor ce efecte are.

    ReplyDelete
  5. OO dar ce de bunatati ai tu acolo. Sincer pana acum n-am auzit de Pastura

    ReplyDelete
  6. Imi plac si mie produsele Apiland dar nu am incercat inca pastura.

    ReplyDelete
  7. Am folosit pastura de la Albina carpatina, imi plae ca e dulce, dar e foarte parfumata. E oricum un gust cu care te obisnuesti in timp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca ai dreptate, prima data, nu am fost prea impresionata de gust, dar cu fiecare zi, mi se parea mai gustoasa. Ciudat, nu?

      Delete
  8. Stiam de pastura si cat de benefica e. Are un gust usor acrisor dar face minuni pt organism.

    ReplyDelete
  9. Maicamii ii place sa consume pastura.
    Mie nu imi plac deloc produsele apicole.

    ReplyDelete
  10. n-am putut consuma pastura simpla... mi se face rau de la ea/ in schimb, cea in miere e mai ok

    ReplyDelete
  11. Am auzit de produsele de la Apiland, cica sunt extrem de bune. Ce stiu eu insa e ca am un sistem imunitar foarte slab, si chiar ieri cautam ceva puternic pentru imunitate ca sunt varza.... Mersi de pont, ma gandesc daca sa imi iau sau nu, ca nu stiu daca imi place gustul. Nu-l suport nici cel de miere de albina. :)) Ca e prea dulce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci pastura simpla e mai indicata pentru tine, pentru ca e usor acrisoara.

      Delete
  12. Nu am incercat pana acum, dar clar trebuie sa ii acord o sansa.

    ReplyDelete
  13. Foarte multe beneficii putem avea de la albinute. De pastura nu stiam, dar ma bucur ca am aflat de la tine.

    ReplyDelete
  14. Nu am incercat-o inca, dar stiu ca este foarte sanatoasa.

    ReplyDelete
  15. Produsele apicole sunt preferate in familia noastra!

    ReplyDelete
  16. Am incercat pastura simpla, dar mai mult imi place pastura in miere. Are un gust senzational.

    ReplyDelete
  17. N-am incercat aceasta mixtura si m-ai facut curioasa mai ales ca ai descris atatea beneficii ale ei.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤