📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

27 April 2018

NOTD: Pink Touch Melkior


M
ai mult ca sigur până acum ați auzit de campania Pink Touch de la Melkior, iar pentru că e vineri, m-am gândit să începem weekend`ul cu o idee de manichiură cu nuanța Pink Touch , pe care, am folosit-o chiar mai des decât pe cea roz închis, Pink For Life.
Cel mai mult mi-a plăcut faptul că această nuanță vine extrem de bine, chiar și pe unghiile mai mici.

Kitul complet îl găsiți aici: https://bit.ly/2I5N1Zh


Produse Folosite: 














Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

16 comments:

  1. Foarte draguta si finuta manichiura ta. Si eu sustin aceasta campanie

    ReplyDelete
  2. O campanie minunata initiata de Melkior pe care am sustinut-o si eu.

    ReplyDelete
  3. Ador ojele de la ei, mai ales din gama lor, imi place mult rozul ala mai inchis, e superb.

    ReplyDelete
  4. O campanie foarte frumoasa si binevenita, iar culoarea se poarta primavara asta asa ca putem imbina placutul cu utilul cum se spune.

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoasa campania si merita felicitarri organizatorii ei. Nuantele sunt superbe iar manechiura ta arata senzational.

    ReplyDelete
  6. E o campanie excelenta, ii felicit pe cei de la Melkior!

    ReplyDelete
  7. Ti-a iesit foarte faina manichiura si imi place tare mult forma unghiilor tale.

    ReplyDelete
  8. Si eu sustin campania. Mi se pare extraordinara.

    ReplyDelete
  9. Este o initiativa minunata, sper sa le urmeze altele la fel de frumoase!

    ReplyDelete
  10. Foarte frumoase nuantele si excelenta ideea!

    ReplyDelete
  11. imi place mult acest kit de la Melkior

    ReplyDelete
  12. Superba manichiura si pozele. Am si eu kitul de la melkior,foarte versatil.

    ReplyDelete
  13. O campanie de milioane si ma bucur ca am putut s-o sustin si eu. Manichiura ta este tare frumoasa

    ReplyDelete
  14. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    ReplyDelete

  15. Absolutely fantastic job you have done here.This is so nice.Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  16. After looking at a few of the articles on your website, I seriously appreciate your technique. of blogging.
    I added it to my bookmark website list and will be checking back soon.
    Take a look at my website too and tell me your opinion.
    With Cute Clothes For Teens You can get amaizing discount and deals Preppy Dresses

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤