📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 December 2012

Concurs exclusiv pentru abonatii blogului

In cateva zile voi da drumul unui concurs dedicat exclusiv celor care urmaresc acest blog prin email.
Premiul consta intr`un babydoll in valoare de 93 ron BeSensual. La acest concurs vor putea participa doar cei care s-au abonat prin email inaintea datei publicarii concursului.
Veti primi un email de la mine (dumitru9catalina@yahoo.com) care contine parola pe care trebuie sa o folositi pentru a va inscrie la acest concurs. Atentie, cei care nu detin parola, nu vor putea sa participe la concurs!

Asa ca mai aveti la dispozitie 3 zile sa va abonati/ activati inscrierea prin email (casuta din stanga Follow By Email). Nu uitati sa confirmati inscrierea pe care o veti primi pe emailul personal! Cei care nu au confirmat inscrierea nu vor putea primi emailul de la mine cu parola!

Pentru cei care nu stiu cum sa se aboneze, pasii sunt urmatori:
  • Cauta casuta Follow By Email din stanga sus a blogului.
  • Tasteaza adresa ta email (valida), in formula xyz@yahoo.com, xyz@gmail, xyz@ymail etc.
  • Imediat vei primi un email pe adresa indicata, care contine link`ul de activare/confirmare.
  • Dai click pe link`ul respectiv pentru a-ti activa/finaliza abonarea.
  • Esti abonat cu succes!


10 comments:

  1. bun :d can't wait

    ReplyDelete
  2. Eu nu va stiu dupa adresele de email, dar daca primiti deja emailuri, inseamna ca sunteti abonate. Daca nu primiti email cu articole, atunci probabil ca nu v-ati abonat corect si e mai bine sa o faceti din nou. Eu o sa trimit la parola la toata lista pe care o am, pana pe data de 9dec la 23.00. Daca figurati pe lista veti primi acel email cu parola.

    ReplyDelete
  3. Si eu sunt abonata demult andreia.daniela87@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Si eu te urmaresc de mult timp;) Astept si eu parola: biarox84@yahoo.it

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤