📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 December 2012

Depozitul de Frumusete: Oja Nail Art

Asa cum stiti deja, am primit spre testare cateva produse de la Depozitul de Frumusete si intr-un articol anterior v-am prezentat setul de 24 de nuante. In acest articol va prezint ojele pentru nail art, un real ajutor daca doriti sa realizati modele deosebite. Setul complet arata asa:
Si il gasiti la pretul de 42 Ron, 12 nuante. (sursa poza)
Ce trebuie sa stiti:
  • sunt ultrapigmentate.
  • sunt foarte rezistente
  • contin 12 ml si o pensula foarte subtire.
  • raportul pret/calitate e excelent.
Ca un mic dezavantaj se usuca complet mai greu, asa ca va sfatuiesc sa folositi un produs care grabeste acest proces. Dar dupa ce se usuca sunt practic "tatuate" pe unghii.
Iata si manichiura pe care am realizat-o ( da, stiu, nu sunt tocmai un artist, dar per total arata foarte bine)




 Nu uitati de concursul aniversar unde puteti castiga premii deosebite de pe Depozitul de Frumusete! Eu deja invidiez castigatoarele!

7 comments:

  1. Sunt frumoase si-mi place si manichiura :X

    ReplyDelete
  2. superbe noante superbe ungjiute.sa le folosesti cu placere popici.

    ReplyDelete
  3. Frumoasa manichiura,foarte inspirata,wa e super e oja asta

    ReplyDelete
  4. Draguta manichiura .. patesc si eu de astea cu linii nu foarte drepte :)) dar mereu zic , din avion nu se vede :))
    Cat mi-as dorii sa fiu eu castigatoarea ojelor .. ca te invidiez pt asa niste oje :D

    ReplyDelete
  5. Asa zic si eu, uneori sunt mai interesante daca nu ies chiar perfecte. In plus la ojele acestea chiar imi place ca sunt pigmentate puternic.

    ReplyDelete
  6. Multumesc fetelor, nu uitati sa va inscrieti la concurs, premiul 1 contine multe produse pentru nail art + lampa UV!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤