📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 December 2012

Anian- un sampon care trebuie incercat

Am testat samponul Anian cu Keratina Lichida si e timpul sa-mi impart concluziile cu voi. Defapt, nu numai l-am testat, ci il folosesc cu placere de cateva saptamani.
Inca de la inceput, am folosit doar saponul Anian, fara nici un alt produs pentru par, pentru a-mi face o parere obiectiva, fara interferenta altor produse. Iata ce am observat:
  • Disciplineaza parul. Asa cum stiti, e un produs  "antiincretire" si intr-adevar, actioneaza minunat asupra parului meu, care e ondulat (a se citit fara forma precisa). Scapati definitiv de aspectul "ciufulit", pentru ca, cuminteste instant firele rebele. Protejeaza de umiditate si nu va veti trezi ca ulterior coafura "explodeaza"(daca aveti parul ondulat, stiti despre ce vorbesc).
  • Nu incurca parul. Precum va spuneam eu am folosit doar samponul, fara balsam, fara masca, fara uleiuri si nu ma asteptam sa nu fie necesar sa folosesc nici un alt produs in afara samponului si totusi parul sa fie usor de pieptanat. Cum eu imi coafez parul cu peria si uscatorul de par, asta inseamna ca trebuie sa-l pieptan pe parul ud. Iar asta poate fi o problema. Dar in cazul acestui sampon, Keratina a netezit firul de par, in asa fel incat nu am avut parte de fire rupte sau par incurcat.
  • Nu ingrasa firul de par. Cine a mai folosit produse pentru indreptat, a observat ca marele lor neajuns e ca iti ingrasa repede parul. Nu este cazul cu acest sampon. Defapt rezultatul final poate fi caracterizat prin faptul ca iti da volum la radacina, dar disciplineaza la varfuri. Din punctul meu de vedere, e exact ce imi doream de la un sampon (defapt, chiar mai mult decat ma asteptam).
  • Folosit de mai multe ori, veti observa un aspect imbunatatit al varfurilor deteriorate, care nu numai ca nu mai sunt aspre, dar nu se vor mai inspica in timp. Keratina protejeaza in cazul in care folositi uscatorul de par, placa de par sau alte produse care in mod traditional afecteaza firul de par.
  • Are 400 ml, spumeaza foarte bine (deci nu o sa folositi jumatate de tub o data). Eu includ mereu acest aspect cand caracterizez un sampon, pentru ca mi s-a intamplat sa folosesc sampoane, care erau ok in principiu, doar ca efectiv foloseam un sfert de tub o data, fara nici o exagerare, pentru ca nu spumau suficient (cine a folosit, stie ca e cazul saponului de la Elseve pentru indreptare, care mi se pare ca acum nu mai exista pe piata).
  • Poate fi folosit simplu, fara alte produse. Exista multe pareri, ca ar trebui sa folosim pe cat posibil, cat mai putine produse pentru par. Adica, folosind si balsam si masca si ulei, si tratamente (chiar daca simti ca sunt necesare), ajungi sa incarci mult prea mult firul de par. E si cazul meu, de obicei, folosesc foarte multe produse pentru par. Cand am inceput sa testez acest sampon, am realizat ca parul meu arata perfect, e hranit si protejat, doar de la sampon. Am renuntat chiar si la uleiul pentru varfurile despicate.
  • Pretul e rezonabil, 35 lei, 400ml 
  • Il recomand nu doar ca sampon "antiincretire", fiind excelent pentru un volum care rezista (repet, un volum doar la radacini, nu va imaginati ca o sa va treziti cu o coafura supra-etajata), dar si pentru ingrjirea varfurilor despicate, efectul fiind vizibil dupa cateva utilizari, dar si pentru parul gras.
La mine a reusit sa acopere toate problemele parului meu: despicat, fara volum, cu tendinta de ingrasare rapida, indisciplinat. Cel mai mult apreciez volumul, de care va ziceam, la radacini si faptul ca imi face varfurile foarte moi si fine.  Pana acum nu am reusit sa identific nici un aspect negativ si vi-l recomand cu incredere!


Nu uitati de Concursul Aniversar Anian, unde aveti posibilitatea sa castigati doua premii Anian!

10 comments:

  1. si eu am parul ondulat si dificil... nu stiam de samponul acesta dar m-ai convins sa il incerc :)

    ReplyDelete
  2. Pare samponul perfect! <3
    Dupa ce mi se termina masca de la ei(cea in ambalaj mov), planuiesc o alta comanda si cred ca ii voi da o sansa. ;))

    ReplyDelete
  3. pare super bun vad ca este laudat,termin ce am si l incerc.multumesc.

    ReplyDelete
  4. E surprinzator pentru un simplu sampon! Nici eu nu ma asteptam sa fie asa de bun! Chiar vi-l recomand cu toata increderea!

    ReplyDelete
  5. Cum parul meu se ingrasa la 2 zile dupa spalare...cred ca o sa il incerc si eu, am parul semi-ondulat si foarte fin..

    ReplyDelete
  6. Loredana, exact asa e si al meu, cred ca o sa ti se potriveasca de minune!

    ReplyDelete
  7. Poate intr-un sfarsit dupa indelungi incercari si nervi, poate imi gasesc si eu samponul potrivit, ca m-am saturat sa tot arunc banii ba pe una ba pe alata si sa nu am nici un rezultat.... :(

    ReplyDelete
  8. Mi-am zis la un moment dat sa incerc un sampon preparat, HandHome, HandMade, cum o fi, numai sa am rezultat. De aproape 3 ani am problema asta, si nu inteleg de ce asa, dintr-o data si vad ca nu se mai sfarseste...Poate o fi si apa de la robinet, cu clor, pana acum 3 ani ma spalam cu apa de fantana..nu stiu ce sa zic :D Daca va spun ca vreo 6 ani pana sa mi se intample chestia asta ma spalam cu Wash&Go si imi mergea de minune, crede-ti??Si aveam un par asa des incat necesita filare :)) Acum imi si cade si e foarte firav . M-as intoarce la el, dar am auzit ca ar contine nu stiu ce, nu imi mai amintesc :D

    ReplyDelete
  9. Eu am citit ca ar fi multe ingrediente nocive in sampoane (cu exceptia celor bio) care defapt mai mult cauzeaza probleme decat trateaza. Dar pana la urma un sampon bun e fix ala care ti se potriveste tie. Pentru ca fiecare persoana e unica. Asa ca alta cale nu exista decat sa incerci pana gasesti ceva potrivit.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤