πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 December 2012

Ieftine si bune: Depozitul de Frumusete

Cine ma urmareste pe Facebook a vazut ca pregatesc un articol despre aceste oje.  O sa urmeze si un articol in care am incercat sa realizez o manichiura cu catifea si cu cateva tips`uri pe care le-am descoperit pe parcurs. Tot in acel articol o sa va dau mai multe detalii despre ojele pentru model.
Acum doar vreau sa va prezint setul de oje de 24 de nuante de 10 ml de la Depozitul de Frumusete. Acum e si redus la 48 lei (adica 2 lei/oja). Va intrebati daca merita?  Mai mult ca sigur! E o super oferta!












 Pozele sunt facute fresh, asa ca scuzati micile defecte.
Ce trebuie sa stiti despre oje:
  • sunt ultra-pigmentate. Ce vedeti in poze e un singur strat. Ceea ce mi s-a parut incredibil, avand in vedere ca majoritatea ojelor pe care le folosesc au nevoie de cel putin 2 straturi;
  • desi e un singur strat, se omogenizeaza perfect pe unghii, nu raman "santulete " de la pensula;
  • sunt rezistente! In momentul in care scriu acest articol sunt deja in stare perfecta pe unghiile mele de aproximativ 3-4 zile (ceea ce pentru unghiile mele e aproape record).
Concluzia: eu zic sa va grabiti sa le achizitionati cat inca le mai gasiti pe stoc! Sunt pur si simplu surprinzator de bune! Tot in aceste poze puteti vedea ca am folosit si sclipiciul argintiu care si el e foarte rezistent pe unghii. L-am aplicat pur si simplu, imediat dupa ce am aplicat oja, inainte sa se usuce. Eu am testat 8 din cele 24 de nuante disponibile, si sincer inca nu am reusit sa-mi gasesc o preferata!Toate culorile sunt adorabile. Toate sunt culori mate, cu exceptia celei corai care e mai glossy (dar nu cu sidef). Toate arata ca niste bombonele pe unghii. Iata si cum arata setul complet de 24 oje:
sursa
Intial vroiam doar sa le testez, dar mi-a placut asa mult cum arata pe unghii, incat am zis sa realizez o manichiura festiva. Am avut inspiratia sa folosesc si oja Essence Special Effect! de la Ana (careia ii multumesc cu aceasta ocazie) ca si top coat si abia acum inteleg de ce lauda aceasta oja.  Pozele chiar nu reusesc sa surprinda in totalitate efectul deosebit! Oja o vedeti in pozele de mai sus. Iata rezultatul:





 Daca doriti si voi sa castigati produse de pe Depozitul de Frumusete, va invit sa participati la concursul care se desfasoara pe blog:

  Concurs Aniversar Depozitul de Frumusete