📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 December 2012

De ce imi plac/nu-mi plac paginile pentru adolescenti


Cred ca ati observat pe Facebook aparitia a numeroase pagini funny/ entertainment/pentru adolescenti etc. In timp ce multi afirma sus si tare inutilitatea lor, altii dau share suspinand la cate un citat de inima albastra sau o poza cu pufosenii amuzante. Parerea mea e undeva la mijloc.


Ce imi place la aceste pagini:
  • pozele amuzante/bancuri ilustrate. Da, sunt o pierdere de timp. Se numeste entertainment. Tine de alegerea si de gusturile fiecaruia.
  • micile colectii cu pufosenii sau pozele cu locatii superbe- e chiar dragut, nu am nici o problema sa vad pe wall`ul meu astfel de poze, chiar daca uneori  in exces.
  • pozele cu citate celebre.  De ce nu? Ca sa nu se mai speculeze ca nu te poti "cultiva " pe facebook. Uite asa mai afla romanul cine e Kant si Jung!
  • pozele cu mesaje motivationale. Nu vad ce poate fi gresit in asta! 

 sursa



 sursa

Ce nu-mi place sa vad pe aceste pagini:

  •  referiri si citate despre dusmani si curve (scuzati limbajul) care invidieaza, cat si cele despre propria valoare de neegalat! Nu! Nope! Nicht! Keine!
  • poze cu diverse obiecte vestimentare, modele unghii/makeup etc urmate de intrebarea "Ai purta?"  Intrebarea care sparge gheata !
  • joculetele gen elimina poza. Nu inteleg atractia.
  • citatele de inima franta, extrem de personale, cu referire la X si Y, rar scrise corect gramatical sau coerent. Inteleg ca el te-a dezamagit, dar nu e ok sa arunci cu noroi pe Facebook. Chiar nu e!
  • "cersitul de Like" cunoscut si ca "Da LIKE daca..." Lasa ca nu suntem tampiti, stim sa utilizam Facebook`ul (stim sa folosim butonul de like, fara sa fie nevoie de indicatii). In special daca mesajul se continua cu... "daca iti iubesti mama/sora/fratele/pisica/purcelul etc"....





sursa si sursa

 Voi ce parere aveti despre aceste pagini?

5 comments:

  1. cea mai tare faza la paginile astea si pe care o urasc: "Iti place sunetul care se aude cand dai like la ".." ? .:))))
    Cat de prost sa fi ?=))

    ReplyDelete
  2. De multe ori ma crucesc la ce mesaje au unele poze, nu mai zic de greselile gramaticale!!! Sunt ca tine, la mjloc....Mie-mi place pozele cu pisicute frumu, cu mesaje dragalase.

    ReplyDelete
  3. Nu am o adversiune impotriva lor, doar ca... am mentionat lucrurile care mi se par aiurea. In fond nu putem generaliza, unele sunt mai bune, scrise corect si strict funny. Altele mai vin si cu frustari si cu complexe de inferioriate/superioritate. Mie personal imi place sa gasesc pe wall pisicute si catelusi si alte pufosenii. Mai putin sa citesc despre cum sunt toate fufe si numai autoarea e a 8-a minune a lumii! In general, ofensele nu prea isi au rostul.

    ReplyDelete
  4. Exact de aceiasi parere sunt si eu ... de multe ori in spatele acestor pagini se afla fete de 14-15 ani deci nu prea ai ce sa le ceri ...

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤