📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 December 2012

DIY: Anticearcan/Corector

Nu este o idee noua, dar daca nu ati auzit sau nu ati incercat pana acum aceasta metoda, s-ar putea sa va fie pe plac. Eu folosesc aceasta metoda, din urmatoarele motive:
  • in primul rand economisesti;
  • vei minimiza cantitate de produse cosmetice pe care le folosesti zilnic. Asa cum stiti, un machiaj corect presupune cativa pasi: baza de machiaj, fond de ten, corector/anticearcan, pudra etc. Dar tot acest proces poate dura destul de mult, iar daca nu ai timp dimineata sa urmezi tot acest ritual, aceasta idee te poate scuti de un pas, transformand anticearcanul sau tratamentul pentru cearcane pe care il folosesti, intr-un produs final pe care il vei folosi direct pe cearcane, atat pentru a le trata, cat si pentru a le ascunde. In felul acesta poti si economisi, pentru ca nu ai nevoie decat de 2 produse, pe care le folosesti oricum: fond de ten si crema/tratamentul pentru cearcane.
  • chiar daca nu ai probleme evidente cu cearcanele, aceasta metoda iti va fi utila pentru simplul fapt ca nu e indicat sa folosesti pur si simplu fondul de ten pe aceasta zona sensibila (in special, daca folosesti un fond de ten matifiant, de exemplu).
  • daca ai un recipient util, aplicarea devine mai usoara;
  • veti obtine exact nuanta perfecta pentru tenul vostru.
Cum procedam:
Avem nevoie de fondul de ten obisnuit, tratamentul anticearcan obisnuit si un recipient (care poate fi un mic borcans de la diversele mostre sau, poti refolosi un recipient specific, asa cum am facut eu, refolosind recipientul anticearcanului Avon pe care il pastram pentru pesula lui.
La acest recipient, veti observa ca partea cu pensula se poate scoate usor si veti putea insera usor continutul folosind o siringa fara ac.
Separat, vom amesteca o cantitate de crema/tratament corector/pentru cearcane. Eu am folosit in acest sens mostra Lancome, care mi-a placut foarte mult si as fi vrut sa o folosesc zilnic si in loc de fond de ten, am ales BB Cream KIKO pentru ca imi doream sa obtin o nuanta mai deschisa. Amestecati cantitati potrivite, pana obtineti nuanta care vi se pare cea mai potrivita. Incercati sa obtineti o nuanta putin mai deschisa decat cea a fondului de ten.

Rezultatul: un produs 2 in 1 pe care il aplicati imediat, foare usor, in nuanta perfecta tenului vostru. Vi se pare o idee utila?

11 comments:

  1. folosesc si eu un anticearcan lichid tot de la Avon si pot spune ca sunt multumita de el

    ReplyDelete
  2. interesanta idee!! eu folosesc anticearcam de la avon tip baton si e foarte ok

    ReplyDelete
  3. super idee <3 o sa incerc si eu ,sigur!:*

    ReplyDelete
  4. Mie imi place si mi s-a parut util. Incearca, n-o sa-ti ia mai mult de 20 de minute!

    ReplyDelete
  5. Perfect, cand il termini, vei putea refolosi ambalajul !

    ReplyDelete
  6. Mie mi-a venit ideea asta, pentru ca eu foloseam chestii in tubulete si parca necesitau mai mult efort cand le aplicam

    ReplyDelete
  7. E ok. Eu sugeram o idee practica in caz ca ai ramas fara sau pur si simplu preferi ceva hand made, potrivit tenului tau

    ReplyDelete
  8. Eu nu prea folosesc anticearcan..,a unul dar il am cam de mult cred ca trebuie sa il arunc...dar e interesanata ideea ta . ne dai mereu sfaturi faine

    ReplyDelete
  9. Ma bucur ca iti place!

    ReplyDelete
  10. imi place articolul, e interesanta idee

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤