πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 December 2012

Creioane incepand cu 2 lei: Miss Sporty&Ruby Rose

Nu trebuie sa va mai spun ca se poate si ieftin si bun. Asa ca o sa trec direct la subiect si o sa va prezint ultimele creioane cu care mi-am imbogatit colectia: Miss Sporty si Ruby Rose.


Cele mai ieftine au fost creioanele mecanice Ruby Rose, pe care eu le-am gasit la 2 lei. Incredibil, nu? De la Ruby Rose le prefer pe cele mecanice pentru ca mi se par mai pigmentate decat cele normale.


Eu am gasit doar creionul 01 RICH BLAK (pentru ochi) si 17 ROSE (pentru buze) , ambele culori intense dar mai ales cu o textura cremoasa si placuta. Daca o sa mai gasesc si alte nuante o sa-mi fac o mica colectie.

Despre Miss Sporty am mai scris de atatea ori, dar de data aceasta am descoperit si doua creioane deosebite. Primul e un creion de ochi intr-o nuanta pe care o cautam de mult, numita 016 Ocean, dar pe care eu as descrie-o ca un albastru inchis spre cenusiu, pe care eu intetinonez sa-l folosesc pentru un smokie eyes ceva mai discret. (culoarea din poze e facuta cu blitz asa ca nu e tocmai fidela).

Este foarte rezistenta, o sa observati ca va trebui sa insistati ca sa o demachiati.
Celalalt creion, de care m-am bucurat cel mai mult, a fost un creion de sprancene. Desi eu inca folosesc fardul Essence pentru sprancene, uneori, cand ma machiam in graba, simteam nevoia unui creion care sa-mi ofere mai multa precizie decat o pensula. Si aici a inceput problema, pentru ca, majoritatea creioanelor pentru sprancene, nu mi se potriveau deloc ca nuanta. Defapt, nuanta mea ar fi un negru cenusiu, asa ca, maronul cel mai inchis  contrasta  rau, iar nuantele mai deschise nu ma ajutau deloc.

 Am avut noroc cu acest creion, numit 01 Black, care ar fi un maron inchis cenusiu (nu il pot descrie mai bine) si care, din fericire e fix culoarea sprancenelor mele.
Ce o sa observati: nu are o textura moale, desigur nici dura, dar e de asa natura ca  nu pigmenteaza excesiv si deci, rezultatul final e natural. Doar un ochi cunoscator ar putea realiza ca am folosit creion de sprancene si ca nu asa arata sprancenele mele in mod natural. De asemenea, capacul creionului contine si o perie incorporata care poate fi de ajutor. E extrem de rezistent.
Creioanele Miss Sporty au costat 6 lei si respectiv 8 lei.
Standurile Miss Sporty se gasesc in majoritatea supermarketurilor, iar cosmeticele Ruby Rose pe la diverse chioscuri si magazine care comercializeaza in special cosmetice ieftine.
Eu vi le recomand cu drag desi sunt convinsa ca multe dintre voi deja cunosteati aceste produse si le folositi de mult timp. Au aceeasi calitate cu creioanele pe care le detin de la firme mai scumpe, asa ca reprezinta o afacere buna!