📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 December 2012

Castigatori Concursuri Aniversare

FELICITARI!!!





Toti castigatorii concursurilor aniversare vor fi afisati in acest articol, in functie de data la care se incheie fiecare concurs. Toti castigatorii sunt rugati sa imi trimita email (sau sa raspunda la email cand ii voi contacta), in termen maxim de 48 ore (pentru a preda datele sponsorilor), exceptie facand concursul Anian, unde voi expedia eu premiile(si pot astepta pana la 5 zile un raspuns). Nici un castigator nu va plati costuri suplimentare de transport. Fiecare poate participa la toate concursurile aniversare de pe blog, astfel ca o persoana care se inscrie la toate cele 10 concursuri aniversare, are sansa de a castiga fiecare din cele 12 premii propuse sau chiar toate premiile. Concursurile sunt deschise doar pentru cei care pot oferi o adresa de expediere din Romania.
Castigatorii vor fi afisati in ordinea incheierii concursurilor, editand aceasta postare, la care va rog sa reveniti pentru a verifica daca ati castigat.
Castigatorii anuntati pot fi descalificati ulterior, daca se demonstreaza ca nu au indeplinit conditiile sponsorilor si se va alege un nou castigator.
Listele afisate vor cuprinde participantii inscrisi corect (validati de mine) si vor primi ulterior sanse in plus, inainte de extragere. 
Persoanele care primesc sanse in plus de fidelitate(in afara celor care respecta conditiile optionale pentru sanse in plus) sunt afisate pe pagina fiecarui concurs.
Verificati inscrierile inainte de incheierea termenului fiecarui concurs, pentru ca nu veti mai fi anuntati de eventualele greseli si veti fi eliminati inainte de extragere. (daca share`ul pe fb nu e public, veti fi eliminati, etc). Rectificati eventualele inscrieri gresite, sau completati inscrierea, dand un reply propriului comentariu pe pagina concursului. Daca aveti nedumeriri sau intrebari, adresati-mi-le inainte de incheierea concursurilor pe adresa dumitru9catalina@yahoo.com. Daca una din conditiile obligatorii e sa fiti abonati prin email si nu ati confirmat inscrierea voastra din  email`ul personal, inscrierea devine nula, chiar daca confirmati emailul ulterior, dupa ce ati fost anuntat ca si castigator!
Respectati conditiile OBLIGATORII! 
Update:
La concursurile unde am oferit o inscriere in plus pentru un comentariu la cate un articol, cometariile  gen  "super", "nice", "bestial", "nemaivazut" etc. nu sunt considerate comentarii ci interjectii. Nu consider ca efortul de a scrie un singur cuvant merita o inscriere in plus. E o conditie optionala, daca nu ai chef sa comentezi, nu o face. La concursurile unde era conditie obligatorie, inscrierea ramane valida de data aceasta.  
 
Concurs Aniversar Essence - au fost 81  inscrieri individuale corecte, rezultand un total de 180 inscrieri (sanse). Castigatoarea are la dispozitie pana la luni la orele 13.00 sa-mi raspunda la email cu datele de contact. Dupa care voi extrage o noua castigatoare care va trebuie sa imi raspunda in maxim 2 ore. Sa speram ca nu e cazul. Exista un singur premiu si o singura castigatoare:

Si acum castigatoarea:
Update:
Sunshine-sunshine- din pacate mi-ai lasat link`ul gresit de share si nu voi face nici o exceptie de aceasta data. 
Noua Castigatoare:
Felicitari Cristea Violeta Elena- ai indeplinit toate conditiile mele, ramanand sa fii validata de sponsor (daca ai dat like sponsorului). O sa primesti imediat un email de la mine!


 Concurs Aniversar FashionQueen
 Concurs Aniversar Depozitul de Frumusete
Catallina premiul 1Calin Andreea Daniela premiul 2
Astept datele voastre in termen de 48 ore dupa ce ati fost contactate de mine. Felicitari!

Concurs Aniversar Farmec 

 Din pacate din 42 de participanti, doar 20 au s-au inscris coresct si prin Twitter (conditie obligatorie a sponsorului), la fel si cei care nu mi-au lasat nici un nume de Twitter au fost eliminati. Castigatoarea este:
Conof Lenuta Ionela, felicitari, ai indeplinit conditiile mele, astept sa fii validata si de sponsor!
Din 57 de inscrieri, doar 35 au fost complete. Iata castigatorul:
Rascanu Geanina, vei fi validata si de sponsor, si daca totul e ok, te rog sa iti alegi si premiul in valoare de 100 ron (plus transport gratuit). Te anunt ca daca produsul ales de tine, nu se afla in stoc, sau e in stoc limitat, durata de expediere va fi mai lunga. Termenul standard e maxim de 30 de zile.

Si aici din 52 de inscrieri doar 40 au respectat conditiile. Castigatoarea este:
Mary-Lena, eu nu te gasesc in lista mea  de facebook, asa ca te-as ruga sa revii cu un print screen prin care sa dovedesti ca ma urmaresti pe facebook, urmand ulterior sa imi confirme acelasi lucru si sponsorul. Astept un email cu print screen`ul in termen de 48 de ore. Fac aceasta exceptie, pentru ca am mai avut probleme cu facebook`ul si observ ca ai indeplinit corect celelalte conditii, deci e posibil sa fie o eroare la mine.

Si aici am avut probleme cu inscrieri incomplete. Sper ca pe viitor sa ma contactati daca nu stiti cum sa indepliniti conditiile. Castigatoarea este:
Felicitari Flory Flory, ai indeplinit conditiile mele urmand sa fii validata si de sponsor!

Cele doua premii merg la urmatorii castigatori:
La acest concurs prin exceptie pot astepta datele pana la 5 zile, pentru ca premiul va fi expediat de mine. O zi ca Toate Celelate premiul 1 si Mika Kitt premiul 2, felicitari!

 
Castigatoarea Concursului de Craciun e Miruna A (extragerea prin formularul de concurs, pe pagina concursului)
Felicitari tututot castigatorilor de pana acum! Cu exceptia celor de la concursul Anian, astept datele voastre (va voi contacta pe adresa de email pe care mi-ati lasat-o) in termen de 48 de ore, dupa  care voi alege un alt castigator. Premiile vor fi expediate de sponsori, iar in aceasta perioada va puteti astepta la intarzieri (majoritatea premiilor vor fi expediate incepand cu ianuarie 2013), motiv pentru care va rog sa imi confirmati ca ati primit premiul, sau sa ma anuntati daca intarzierea se prelungeste. In continuare, acestea sunt concursurile inca active, iar cei care nu ati castigat pana acum, nu va intristati, pentru ca incepand cu noul an vor urma alte surprize!

17 comments:

  1. Bravo ...pune punctul pe i , toata lumea e disperata dupa concursuri , au ajuns s ase inscrie doar ptr premiu , restul nu mai conteaza si de multe ori nu fac inscrieri corecte ...asa ca sfatul meu verifica la sange , cine nu e inscris corect descalificat. Bine nu zic ,posibil oricine sa mai greseasca dar sunt unele ...care o fac din cauza ca sunt prea grabite sa se inscrie si pe la alte concursuri :))

    ReplyDelete
  2. Oricum sper si eu sa castig macar un concurs, toate sunt frumoase cu premii foarte dragute .

    ReplyDelete
  3. Stiu ca se mai intampla sa fie la mijloc si greseli nevinovate. Dar daca fac liste, anunt oamenii, mai trebuie sa astept inca vreo 2-3 zile ca ei sa rectifice erorile. Asta inseamna ca va trebuie sa intarzi concursul cu cateva zile. Lucru care nu e ok cand lucrezi cu sponsori care si ei au planul facut cu expedierea premiilor. Nu pot face exceptii de la reguli, chiar daca esti cititor fidel (si evident ai facut o mica greseala) pentru ca apoi apar alte acuzatii la adresa mea de favoritism si tot asa. Si pentru ca sunt si 10 concursuri la numar, nu mai pot sa stau sa astept pentru fiecare si sa dau detalii legate de inscrierea fiecaruia.

    ReplyDelete
  4. Mie nici nu mi vine sa ma mai inscriu la concursuri in perioada asta:(( pentru ca voi fi plecata din tara intre 24-28 dec si nu cred ca iau laptop cu mine si nu voi putea trimite e mail:(. Daca nu ma insel, m-am inscris la tine la concurs....:( Vom vedea. Pupicei

    ReplyDelete
  5. Catallina, daca vrei, poti sa-mi trimiti datele tale pe email si numelei cuiva care poate ridica premiul pentru tine, pentru cazul in care vei castiga, de pe acum, In felul acesta, daca castigi, voi trimite datele pe care mi le-ai dat sponsorilor, ca sa nu pierzi premiul. Dar e alegerea ta!

    ReplyDelete
  6. Merciiiii! Ma gandesc ca pot lasa,totusi, adresa mea pt ca nu se fac livrari intre 24-26 dec si eu ajung pe 28 acasa. Mmm, nu e bine asa? Daca e sa ajunga prin curier ar putea fi livrat si sambata,iar prin posta romana....nu e problema, oricum va ajunge tarziu, mai ales pe vremea asta. O sa iti trimit prin e-mail adresa mea..cine stie, mai bine sa fie acolo. Multumesc mult:*, esti o draguta!

    ReplyDelete
  7. vai, cat mi-am dorit sa castig premiul de la Essence ....multumesc mult :*

    ReplyDelete
  8. Ok, am primit datele tale si astept sa fii validata si de sponsor. Ai in continuare sanse si la celelalte concursuri daca te-ai inscris, asa ca nu uita sa revii la acest articol.

    ReplyDelete
  9. Felicitari castigatoarei ! tare norocoasa.. cat mi-am dorit si eu sa castig acest premiu...dar n-a fost sa fie . sa te bucuri de premiu Violeta ..

    ReplyDelete
  10. clar nu am bafta la concursuri.......

    ReplyDelete
  11. La cate sanse am la concursuri ...clar nu ma iubeste Mos Craciun:((

    ReplyDelete
  12. Au fost 15 concursuri (total de 41 de premii) in perioada aceasta pe blog si facebook, din care nu s-au incheiat decat jumatate, mai aveti destule sanse de castig!;)

    ReplyDelete
  13. felicitari fetelor !

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤