πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 December 2012

Flormar Lip Balm

Va spuneam intr-o postarea anterioara cat de placut m-a surprins balsamul de buze Flormar rose, asa ca am decis sa incerc si un alt sortiment: passion fruits. Spre deosebire de primul, care era sidef pur si aroma superba, Flormar Pasion fruits are o aroma cam puternica (parfumul continut presupun), care pe mine ma deranjeaza putin. Miroase incredibil de bine, evident. Hidrateaza puternic. Ca si Flormar rose si acesta  coloreaza putin, dar sub aspectul unui gloss roz transparent. Imi place atat de mult aspectul incat in ultima vreme am inlocuit rujul si glossul cu acest balsam. Incerc sa ma obisnuiesc cu aroma puternica, care inca nu-mi da pace.

Gramajul e de 4,8g si pretul de 11 lei, la orice stand Flormar.
Desi imi place cum arata pe buze, totusi pe viitor voi recumpara varianta Flormar rose care mi-a plactu mult mai mult.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤