📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 December 2012

Winter Spirit

Buna seara fetelor!
Uite ca m-a prins decembrie in urbea natala si, pentru ca tocmai trecuse fabulosul 1 Decembrie, m-au apucat nostalgiile anilor copilariei cand abia asteptam Sarbatorile de Iarna. Asa ca ma decid, sa reiau traditia de acum multi ani si sa vizitezi asa-numitul "Orasel al Copiilor", asezat pe harta, fix in parcul Crang, Buzau. Desigur, toti buzoienii au fost anuntati ca "voila, incepand cu 1 decembrie, parculetul e oficial deschis" in presa si la stiri, iar eu, naiva de mine, ma decid sa nu pierd ocazia!
Am fost, am vazut si...
Asteptari:
REALITATE:

Pustiu absolut, frig si cativa concetateni rataciti...
Am un sentiment ciudat, ca anul acesta Sarbatorilor sunt in intarziere!

10 comments:

  1. Daca nu e zapada ,nu e iarna:( nici mie nu imi plac locurile goale si pustii ,oricum n-a mai fost demult pe patinoar ,poate se deschide si la noi , ca ma mananca talpile ,doar ca la noi e natural si trebuie sa fie ger sa se poata face gheata

    ReplyDelete
  2. acusi o sa vina zapada si nu o sa mai fie pustiu parcul

    ReplyDelete
  3. Pff, urat din partea celor care se ocupa de acel parc. Iti inteleg dezamagirea dar poate pana la Craciun vor face si ei niste imbunatatiri...:(

    ReplyDelete
  4. ce pustiu pare dar daca eram eu pe acolo il luam si pe al meu sot si ne postam pe bancuta aia singurica si ii tineam companie cum numai noi stim :P

    ReplyDelete
  5. poate totusi vor amenaja mai frumos parcul!!in iasi avem amenajat foarte frumos parcul palas

    ReplyDelete
  6. Lasa ca Iasul e alta poveste... In Buzau (oras mic si comunist), parcul acela e principal si practic "orasul copiilor" e cel mai asteptat eveniment pentru copii in perioada asta. Ma mut in Iasi, clar!

    ReplyDelete
  7. Ha-ha crede-ma ca era asa de frig ca ai fi fugit si tu repede sa-i tii companie acasa, unde e cald si bine! Sau o fi murit romantismul in mine...

    ReplyDelete
  8. Sa stii ca la mine s-a deschis deja patinuarul, dar eu aveam chef de targul de Craciun si de comedii si luminite...

    ReplyDelete
  9. nu ne sperie pe noi frigul,suntem invatati :P

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤