📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

18 October 2012

2 Steps- Yellow

Desi am admirat mereu machiajele profesionale, adevarate opere de arta, totusi cand vine vorba machiaj, prefer unul care poate fi realizat rapid si fara efort. Astazi va propun un model simplu, in care va jucati cu doar doua nuante dar obtineti un efect deosebit.
Partea buna e ca puteti utiliza atat culorile din trusa de machiaj pe care o aveti, dar si acele seturi duo, pe care le puteti transporta usor in geanta. Eu am experimentat 2 nuante de galben (important e ca una sa fie intensa sau neon, iar cealalta, soft, foarte deschisa). Si nu mi-as fi imaginat vreodata ca galbenul ar fi o nuanta care mi se potriveste.
Cum aplicati:

-nuanta inchisa spre coltul exterior al ochilor (optional aplicati pe ambele pleoape).
nuanta deschisa spre coltul interior al ochilor  si conturati usor in jurul nuantei inchise.
Rezultatul e acesta:
Destul de simplu, nu?

7 comments:

  1. Si eu prefer machiajele care se realizeaza usor.. deoarece la 6 dimineata cand ma trezesc nu prea am timp sau energie sa realizez cine stie ce... oricum ti-a iesit foarte bine :*.. personal nu as folosi nuante de galben ( nu imi place aceasta culoare de fel )... dar in alte culori probabil o sa incerc si eu sa il fac

    ReplyDelete
  2. Dana, nici eu nu credeam ca voi folosi vreodata galbenul in machiajul meu, mai ales ca eu am un ten palid, dar rezultatul a fost suprinzator. Ar trebui sa incerci, nu se stie, poate ti se potriveste!

    ReplyDelete
  3. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:23 AM

    eu chiar folosesc galbenul in machiaje,imi place.Bine,ca nu imi plac chiar toate nuantele de galben,sunt unele care te par sa fii prea palida,chiar bolnava uneori :)) stiu ca a patit-o o colega de-a mea care era machiata cu un galben foarte urat(parerea mea)si toata lumea o intreba daca este bolnava :)) Ti-a iesit foarte bine acest machiaj si chiar iti pune ochii in evidenta :)

    ReplyDelete
  4. eu nu folosesc culori asa de tari!!dar arata foarte bine machiajul facut de tine

    ReplyDelete
  5. Ti-a iesit foarte bine acest machiaj si chiar te avantajeaza!!

    ReplyDelete
  6. si eu folosesc galbenul, am ochii verzi si se asorteaza bine

    ReplyDelete
  7. adevarul e ca nu stii daca nu incerci

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤