📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 October 2012

2 Steps- Lila

Daca ati vazut postarea anterioara, in care v-am prezentat un machiaj in 2 nuante de galben, astazi o sa va prezint o alta idee, tot in doua nuante, usor de facut, lila.
La fel, am ales doua nuante, una inchisa, mai intensa, iar celalta mai deschisa, sidefata. Sunt nuante usor de gasit in orice trusa de machiaj, si inclusiv in trusele duo. Machiajul e usor de realizat, in pasi simpli:
-aplici nuanta mai inchisa pe coltul exterior al ochilor
-nuanta deschisa (poate fi si un roz deshis, nu neaparat tot o nuanta de lila) se aplica pe coltul interior dar si conturand usor nuanta mai inchisa.
-continuati cu eye-linner si rimel.

Va recomand nuantele de lila pentru ca se potrivesc oricui, indiferent de nunata ochilor (desi va arata exceptional pentru ochii verzi si albastrii).
Rezultatul e un machiaj dragut, suficient de discret incat sa-l declar universal, potrivit si de zi, cat si de seara.
Pozele nu au iesit asa de clare fata de cele din ultima postare, pentru ca lumina nu era asa de buna. Culorile sunt mai aproape de realitate in ultimele doua poze.

2 comments:

  1. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:26 AM

    eu una optez de cele mai multe ori pentru acest lila(mov) am comandat special paleta sleek Acid pentru acele nuante de mov care sunt superbe.machiajul este dragut,pentru seara ca sa para mai spectaculos putem adauga si putin negru dar eu zic ca merge si asa :)

    ReplyDelete
  2. am folosit si eu nuante de mov si pt ochii caprui chiar e de efect

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤