📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 October 2012

Liste GA de pe Facebook








Asa cumm am scris si pe Facebook, am intampinat ceva probleme la acest GA.  Mai ales pentru ca premiul nu este unul scump, speram sa nu fie probleme la inscriere. Din pacate, am gasit inscrieri duble dar si persoane care au uitat sa dea like paginii.
  • Daca va regasitit numele in liste scris cu rosu, atunci ati uitat sa dati like paginii blogului, puteti rectifica aici. O sa va rog sa-mi spuneti ca ati rectificat, intr-un comentariu la aceata postare.
  • Persoanele care sunt inscrise cu verde, sunt cele inscrise de pe mai multe conturi, sau care si-au inscris mai multi membrii ai familiei.  Nu e ok sa iti inscrii si mama si bunica si prietenul, si fiica de 4 ani. Pentru cazul in care ma insel eu, si sunt persoane care intr-adevar ma urmaresc pe blog, mama si fiica, surori, verisoare etc, care evident au acelasi nume de familie si acelasi ip, o sa va rog sa mentionati intr-un comentariu. Atfel, voi sterge inscrierile duble si veti ramane inscrise doar o data.
Momentan nu voi comenta in nici un fel inscrierile multiple si nu voi elimina persoanele inscrise de pe mai multe conturi, dar pe viitor, as aprecia daca ati mentiona ca sunteti persoane diferite, care imi urmaresc blogul. In caz contrar, voi considera inscrierile nule.
Ma puteti anunta de modificarile facute, sau ma puteti lamuri ca inscrierile duble vin din partea a doua persoane diferite, intr-un comentariu aici, pana la sfarsitul zilei, maine urmand sa aleg o castigatoare. De asemenea, daca nu va regasiti pe liste, sau observati alte nereguli, va rog sa ma contactati lansand un cometariu. Voi raspunde la toate comentariile lasate aici, pana deseara la ora 23.59.

2 comments:

  1. Buna! M-am cautat pe lista si nu ma regasesc. FB: Ioana Sabina (nume complet Visan Ioana Sabina). Multumesc frumos

    ReplyDelete
  2. Ioana, nu esti inscrisa la acest GA. Verifica si tu, http://www.facebook.com/photo.php?fbid=378809948854579&set=a.274036689331906.58634.226350750767167&type=1&theater&notif_t=photo_comment
    Daca te gasesti pe undeva prin comentarii si nu apare la mine, fa-mi un print screen, dar aici nu apari deloc.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤