📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 October 2012

Castigator GA pe Facebook

Nimeni nu a rectificat sau a explicat inscrierile gresite sau multiple. De data aceasta, asa cum am mentionat, nu am descalificat, dar am lasat o singura inscriere, pentru a pastra o minima corectitudine fata de cei care imi citesc blogul si s-au inscris corect.
Pe viitor insa, voi descalifica persoanele care se inscriu de pe mai multe conturi fara nici o explicatie.
La final, au ramas 129 de inscrieri valide.
Am amestecat lista de 3 ori si am extras cu Random:




Felicitari! Ai indeplinit toate conditiile!
 Atept pana la sfarsitul saptamanii datele tale pe dumitru9catalina@yahoo.com.

7 comments:

  1. Adina-Mirabela GavriloiOctober 5, 2012 at 9:19 AM

    felicitari!

    ReplyDelete
  2. Oana, sunt pozele acelea in post cu numarul si numele castigatoarei. Castigatoarea a fost anuntata si pe facebok, a raspuns si presupun ca probabil premiul a ajuns deja la ea, desi nu mi-a confirmat inca. Dar mai e inca un GA activ pe blog daca te intereseaza!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤