πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 October 2012

Elf Primer

Iata si ultima mea comanda Elf, dintre care Primerul ELF merita o descriere separata. Pensulele asa cum stiti deja, sunt bune, placute la atingere si un real ajutor cand e vorba de precizie.
Despre Primer:
  • nuanta e 7501, o nuanta care se adapteaza foarte usor culorii naturale a tenului;
  • matefiaza instant. Daca aveti tenul mixt/gras, atunci si ploapele vor avea tendinta de a se "ingrasa" fapt care favorizeaza scurgerea si amestecarea fardului. Din acest punct de vedere, primerul Elf mi se pare salvator, tocmai pentru ca metine ploapele mate si uscate, fixand machiajul.
  • ajuta putin pigmetarea fardului (cam cu 30% mai pigmentat)
 Pentru a testa acest primer, am ales niste farduri no-name, foarte putin pigmentate si putin rezistente. Desigur am folosit si pensulele Elf pentru aplicarea lui, fapt care mi-a usurat munca.
Primerul se aplica direct pe ploape, masand  putin cu degetul, pentru  a intra bine in piele.
Nu e necesar sa asteptati, pentru ca primerul va intra imediat in piele, matefiind instant. Am continuat cu aplicarea fardului in mod obisnuit.
Rezultatul mi s-a parut mult mai rezistent, dar si mai clar. In mod normal, fardurile erau mult mai putin pigmentate, se amestecau imprecis si aderau destul de greu la piele. In consecinta, recomand primerul Elf, raportul pret/calitate e foarte bun. Singurul mic dezavantaj mi s-a parut gramajul destul de mic pentru un produs pe care il folosesti zilnic.
Il puteti comanda de aici, acum si la pretul de 6,30 Ron!