πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 October 2012

De unde cumparam parfumuri originale

Pentru ca s-a discutat foarte mult pe tema parfumurilor orginale sau nu si riscul la care te supui atunci cand alegi sa cumperi online un parfum, astazi vreau sa va recomand un site unde puteti gasi parfumuri originale la preturi bune: www.Perfumery-Shop.ro.

Site-ul e conceput intr-o maniera cat mai simpla, asa ca, chiar daca nu aveti experienta cu shopping`ul online, va veti descurca foarte usor. Pur si simplu cautati dupa marca preferata din lista de categorii (pentru femei sau barbati) din stanga. De exemplu, eu vreau sa imi aleg un parfum din gama Givenchy, aleg din meniul din dreapta, pentru femei, categoria Givenchy . Iar parfumul meu preferat este Ange Ou Demon Le Secret, 
pe care il vedeti si in poza de mai jos:

E parfumul meu preferat de ceva timp si nu-mi imaginez cum ar putea cineva sa nu-l adore. Are o rezistenta foarte mare, un parfum care te invaluie si care ramane neschimbat pe parcursul zilei. Eu recomand tuturor sa-l incercati pentru ca o sa va indragostiti de el instant!
Daca va tenteaza acest parfum, sau alt parfum de pe site`ul www.perfumery-shop.ro ,iata ce ar trebui sa stiti:
  • Comanda se face telefonic sau pe site, dupa care veti primi confirmarea comenzii;
  • Livrarea se face doar prin curier: Fan Curier, TNT si GLS;
  • Costul transportului este de 19 Ron, oricunde in tara;
  • Produsele de pe site se livreaza in 7-10 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea lor.
  Voi cumparati parfumuri online? Ce site-uri va inspira incredere?