📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 October 2012

NOTD pas cu pas

Pentru ca a trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat nici o manichiura, azi va prezint o idee foarte draguta pas cu pas. E un pic migalos, dar poate fi realizata cu putina rabdare.
Iata ce pasi trebuie sa urmati:

  • aplicati o oja alba mata, intr-un strat sau doua straturi, in functie de intensitatea ojei pe care o folositi. Eu am folosit Rimmel 402 dream.
Lasati sa se usuce complet pentru a putea trece la pasul urmator.
  • trasam cateva linii cu oja neagra pentru realizat modele. Daca nu aveti, atunci folositi o oja neagra pe care o aplicati cu o scobitoare. E putin mai greu asa, dar realizabil.
La acest pas ar fi de preferat sa trasati liniile cat mai subtiri si evident paralele. In functie de marimea unghiei, trasati un numar mai mare de linii. Cum eu am unghiile mai scurte acum, n-am facut decat 3 linii.
  • urmatorul pas e chiar usor, aveti nevoie de o scobitoare, careia ii taiati varful. Introduceti scobitoarea in sticluta de oja si aplicati usor o cantitate mica pe unghie, pentru a crea niste puncte perfecte. Nu exista o regula. Puteti face cate un punct sau doua pe fiecare unghie, in functie de cate note muzicale doriti sa creati.
  • ultimul pas, il puteti realiza fie cu pensula ojei pentru modele, fie din nou cu varful unei scobitori. Realizati coditele notelor muzicale. Si ati terminat!
Vi se pare complicat?

6 comments:

  1. Super dragute, nu mi-se pare complicat modelul

    ReplyDelete
  2. Eu sunt mai putin indemanatica cand e vorba de modele pentru unghii, sunt sigura ca alte fete s-ar descurca mai bine si mai usor cu acest model! Ma bucur ca ti-a placut!

    ReplyDelete
  3. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:48 PM

    Foarte dragut modelul , cred ca o sa il fac si eu :)

    ReplyDelete
  4. Acsinte Lorena IsabelaNovember 24, 2012 at 4:11 PM

    Nu stiu altora dar mie imi place la nebunie acest model de unghii si cred ca merge cu succes la tinutele casual-sport sau retro.

    ReplyDelete
  5. Tot cu scobitoarea fac si eu majoritatea modelelor pe unghii, ma descurc cel mai bine cu ea:D.
    Manichiura e foarte frumoasa, ma bate gandul sa incerc sa fac invers, adica oja neagra si modelul cu alb. :-? Numai sa am timp:)) :*

    ReplyDelete
  6. trebuie sa ai rabdare multa si indemanare, eu la capitolul indemanare stau cam prost :(

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤