📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 October 2012

Yves Rocher in Octombrie

Click pe poza pentru marire.


Pentru ca am vazut ca va plac produsele Yves Rocher, am zis sa va anunt si de oferta curenta.
La comenzi de 39 Ron, aveti de ales intre doua portfarduri foarte dragute,  setul Duo Gurmand Vanilie, sau un cadou surpriza(un parfum).
Iar la o comanda de 79 Ron, primiti Apa de Toaleta Trandafir Proaspat Un Jardin Au Matin.
In plus, daca va abonati la newsletter, primiti un cadou surpriza!



Inca o oferta valabila ar fi cea la 3 produse cumparate, primiti sacosa pentru cumparaturi, care zic eu ca e foarte draguta si utila.
Pentru alte detalii, dati click pe poza de mai jos si alegeti-va premiul preferat!

Yves Rocher

7 comments:

  1. interesanta apa de trandafiri ! folosesc , imi place tare mult...

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru pont

    ReplyDelete
  3. cate oferte au fost...nu am prins aceste oferte :(

    ReplyDelete
  4. am comandat gel de dus si sapun cu vanilie si miros foarte bine

    ReplyDelete
  5. abia astept sa profit si de oferta din decembrie

    ReplyDelete
  6. cat de mult persista?am evitat sa o cumpar nefiind apa de parfum

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤