📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 September 2012

Prima manichiura cu tehnica buretelui

Prima mea incercare cu tehnica buretelui arata cam asa!
Nu ma asteptam ca sa fie atat de usor de realizat. Iar rezultatul e deosebit.
Eu am ales doua doua culori, una aplicata pe toata unghia, iar cealalta, lila, prin tehnica buretelui.
Pasi concreti:

  • Am aplicat oja alba mata (Rimmel 402 Dream) si am lasat sa se usuce un minut;
  • Am pus cateva picaturi de oja lila (Maybelline,Colorama, 02, sweet candy) pe o hartiuta si am inmuiat o bucatica de buretel in oja respectiva. 
  • Am aplicat apoi pe fiecare unghie. Si gata!
Atentie, taiati bucatelele de buretel mici si inguste, altfel o sa va picatati si degetele. 
Sper ca va place ce a iesit. Mie mi-a placut acest model pentru ca e foarte simpul de realizat si o sa va mai arat cateva modele pe viitor.
Ati incercat pana acum acest stil de manichiura?

12 comments:

  1. Arata chiar bine ,placeee❤

    ReplyDelete
  2. Beautiful nails :) I'm following you now :)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. am incercat si eu aceasta metoda, dar parca nu arata la fel de bine ca la tine :((

    ReplyDelete
  4. arata fff bine ...trebe neaparat sa incerc si eu :)

    m-am inscris Giveaway cu premiu surpriza, doresc o sansa in plus

    ReplyDelete
  5. Imi place tare mult aceasta tehnica.Si eu am optat de cele mai multe ori pentru aceasta manichiura,si este si simplu de realizat.La inceput mi s-a parut putin dificil dar acum mi se pare foarte usor :)

    ReplyDelete
  6. am si eu cateva modele la activ cu tehnica buretelului ,urmatoarea manichiura tot asa va fi , imi place cum se vede pe unghii

    ReplyDelete
  7. Am incercat acest model de cateva ori si mereu mi-a placut ce a iesit. Sa nu mai spun ca mereu primesc complimente pentru genul asta de mnichiura.
    Imi place cum ti-a iesit dar cred ca s-ar fi vazut mai bine daca movul era mai pigmentat. :*

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤