📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 September 2012

Libster Award

 Am primit un Tag pe care nu l-am onorat de ceva timp, pe un blog pe care il urmaresc cu drag, Blog by Flora, careia ii multumesc.

 Reguli:
1) Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2) Spune 11 lucruri despre tine
3) Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4) Nominalizeaza 11 persoane +link care sa realizeze acest tag
5) Mergi pe pagina lor si anunta-i
6) Nu da tag-ul inapoi.


 11 lucruri despre mine:
  1. Imi place sa studiez psihologia si filosofia. 
  2. Culorile mele preferate sunt fuchsia si turquoisul.
  3. Inca ma uit cu placere la desene animate.
  4. Cred in zodii. 
  5. Mi-e frica de caini.
  6. Sunt putin obsedata de parfumuri.
  7. Nu-mi place sa ma trezesc dimineata-devreme.
  8. Nu consum alcool.
  9. Sunt foarte friguroasa si port tot timpul sosetute (colorate, foarte colorate) prin casa.
  10. Ador ploaia.
  11. Iubesc foarte mult animalele si cand eram mica aduceam toate animalutele pierdute, ranite, fara stapan acasa. Si nu intelegeam de ce nu pot sa le pastrez pe toate.
Intrebarile la care trebuie sa raspund:
Ce preferi: munte sau mare?

 Intotdeauna m-am simtit mai atrasa de mare. E un loc de liniste si echilibru pentru mine.

Cartea preferata?

E o carte care m-a fascinat si din care am avut multe de invatat despre cultura, traditiile cat si mentalitatea Japoneza ca si despre contrastul dintre cultura asiatica si cea europeana.

Filmul preferat?

Din punctul meu de vedere Cruel Intentions e cea mai frumoasa poveste de dragoste.

Daca ai putea sa schimbi ceva in viata ta, ce ar fi acel ceva?

 Cu siguranta mi-as dori sa duc un stil de viata mai sanatos.

Produsul de makeup de care nu te poti dezlipi?
 In ultima vreme  e vorba de fardul de sprancene Essence, de care am devenit dependenta.

Care a fost primul gand care ti-a venit in minte cand te-ai trezit azi de dimineata?

Inevitabil, ca m-am trezit tarziu!!!

Ce masina ti-ar placea sa conduci?
VW Passat

Ai votat la referendum?


 Ultima vacanta facuta?
 Costinesti.

Ai animal de companie?
Aceasta creatura a intunericului se numeste Bibi si e o pisica. 

Care este visul tau cel mai inflacarat?
 Nu este tocmai cel mai inflacarat vis, dar imi doresc foarte mult sa pun bazele propriei afaceri.

Intrebari formulate de mine:
  1.  Care e culoarea preferata?
  2. Ce preferi: cafea sau ceai?
  3. Care e anotimpul preferat?
  4. Ce fobii ai?
  5. Ce muzica asculti?
  6. Ce urasti cel mai mult la oameni?
  7. Ce gen de filme preferi?
  8. Cum arata vacanta ideala?
  9. Care e cea mai mica nota pe care ai luat-o la scoala?
  10. Ce iti doreai sa fii cand erai mica?
  11. Ce preferi filmul sau cartea? (ma refer la filmele care sunt facute dupa carti)
Pentru ca am facut acest foarte-foarte tarziu, si majoritatea ati facut deja acest tag, o sa rog sa-l preia toate fetele care nu l-au facut inca.

2 comments:

  1. ma bucur ca ai avut timp sa-mi raspunzi la intebari si imi place tare mult ca ai raspuns si prin imagini :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤