📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 September 2012

Apidava-Masca Cleopatra cu miere si argila

Daca veti un ten uscat cu siguranta vara veti dori sa-l ingrijiti mai atent. Recomandarea mea: masca Cleopatra.
Desi eu am tenul mixt, vara soarele are acest efect de a-mi usca excesiv tenul, in asa masura incat, uneori trebuie sa folosesc o masca pentru ten uscat. Asta pentru ca e mai simplu sa folosesc o masca, decat sa imi schimb toate cremele si lotiunile pe care le folosesc in mod normal. Precum se vede din poza, cutiuta a fost folosita maxim. Si mi-a fost de real ajutor, mai ales zilele cand am fost la mare.
Ce trebuie sa stiti:

  • Contine: miere, laptisor de matca, argila, ulei din samburi de struguri si vitamnina E.
  • fara parabeni
  • timp de actiune: 10 min.
  • contine 50 ml (eu am folosit-o de peste 10 ori adica un sfert din cutie)
Pagina oficiala unde puteti gasi mai multe informatii despre produsele Apidava e aici .

Masca seamana foarte mult cu ceva home-made, iar aroma e foarte puternica, de miere. Tocmai de aceea, inca de la prima utilizare mi-a castigat increderea. Desi nu o pot folosi tot timpul, nefiind in mod normal potrivita tenului meu, o recomand oricum, nu numai persoanelor cu tenul sensibil, ci si persoanelor cu tenul mixt, dar efectat ocazional de diversi factori de mediu. Folositi-o macar o data pe saptamana si veti vedea rezultatele!

3 comments:

  1. Hmmm, eu am tenul mixt de obicei dar iarna e uscat si am nevoie de o crema hidratanta. Mi-am propus ca iarna aceasta sa-mi cumpar Apidermin iar acum ca am citit postarea ta, cred ca voi cumpara si masca aceasta. Oricum, te voi anunta daca mi-a placut dupa ce o voi folosi sau poate voi posta pe blog. Te pup!

    ReplyDelete
  2. nu am folosit pana acum produse apidermin dar par interesante si tentante..cred ca ma voi orienta spre ele...mai ales ca spun ei sunt mai bio

    ReplyDelete
  3. eu folosesc o crema cu miere de albine dar nu de la aceasta marca

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤