📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 September 2012

TAG: Primul/Prima

Am primit un TAG interesant pe blogul Tara-Minunilor (careia ii multumesc)care se refera, asa cum poate deja stiti, la primele cosmetice pe care le-am folosit. Avand in vedere ca atunci cand eu am inceput sa ma machiez, era undeva pe la inceputul anilor `90, adica atunci cand existau 5 nuante de ruj si doar cateva firme de cosmetice, tag`ul s-a dovedit o mare provocare.
Sa incepem cu intrebarile:


Primul fond de ten?
Primul fond de ten a fost Ruby Rose. Nici nu se punea problema pe vremea aceea sa vorbim de un fond de ten rezistent la transfer, hidratant sau mai stiu eu cum, totusi, imi amintesc ca pe atunci era the best of the best. Disponibil, in schimb, in foarte putine nuante, intotdeauna era prea deschis sau prea inchis, asa ca fata mea arata mereu ca si cum ma pregateam pentru un bal mascat:))).



 Prima pudra?
Aici am avut noroc sa primesc cadou o pudra frantuzeasca, cu un design elegant care avea si propriul pamatuf. E vorba de pudra Caron, care apropo, nu am mai gasit-o pana in prezent. Am folosit totusi si celebrele pudre gen Ruby Rose, Golden Rose etc. si inca imi amintesc ca cea mai mare problema era buretul (de multe ori din plastic sau de o calitate groaznica) care facea foarte dificila aplicarea.

Primul Rimel?
Ei bine, nu-mi amintesc deloc cum se numea, dar avea un ambalaj de genul celui din imagine si era mai micut. Era adus din Japonia parca si era extrordinar de bun. Continea niste fibre marunte care se lipeau de gene si dadeau un super efect de alungire. Nu am mai reusit sa dau de el nicaieri in comert:(
Al doilea rimel pe care l-am folosit cu placere e cel de la Maybelline, dar asta trebuie sa fii fost ceva mai tarziu. Desigur, sunt convinsa ca am folosit si rimelurile de la Avon, foarte populare atunci, dar care nu m-au impresionat in nici un fel. Pana sa folosesc rimelul Maybelline, eram ferm convinsa ca orice rimel trebuie sa curga!



 Prima paleta de farduri?
Bineinteles, furata de la mama, era o paleta foarte mare si foarte pigmentata. Problema? Ei bine, parca era creta:)) Foarte utila, de altfel, pe vremea cand inca experimentam cu culorile. Ulterior am folosit celebrele farduri Ruby Rose (inca le mai folosesc), acelea cu nunate sidefate.

Primul ruj?
Si aici e probematic...Primul ruj, nu a fost efectiv unul anume, ci defapt mai multe rujuri pe care le combinam in mod pictoricesc, pana reuseam sa ajung la nuanta dorita. Primul ruj de care am fost cu adevarat multumita, a fost marca Avon, cand in sfarsit am simtit ca nu mai e nevoie sa "mesteresc"nuanta sau textura dorita.
Primul Fard?
De asemeana Avon.

Primul Tus?
Tusul l-am folosit foarte tarziu, pentru simplul fapt ca mi se parea mult mai usor de utilizat creionul de ochi si chiar si acum folosesc foarte rar tusul. Asa ca am avut noroc sa gasesc destule produse de calitate pe piata. Optiunea mea: Revlon.





Primul produs de lux?
Stiu ca mi l-am dorit foarte mult, desi acum nu mai e pe gustul meu. Dar a fost foarte greu sa fac rost de el pe atunci.








Primul blush?
Blush-ul l-am folosit foarte putin pentru ca era "la moda" sa fii cat mai "palida", asa ca fondul de ten+pudra era mai mult decat suficient. Blush-ul Golden Rose l-am achizitionat, doar ca sa am si cred ca l-am folosit ulteror ca si fard :)


Primul dermatograf?
In mod ciudat, primul dermatograf nu a fost Ada (pe care le-am descoperit ulterior) ci tot Ruby Rose. Acelea mecanice si acum ca stau sa ma gandesc, defapt erau foarte bune!






Primul contur de buze?
Aceeasi poveste, Ruby Rose si inca le folosesc. Foarte rezistente (desi putine nuante) si mai ales la un pret mic.





Primul balsam de buze?
Primul balsam de buze e asa numitul "strugurel" pe care l-am folosit incepand cu varsta de 8 ani! Cand imi amintesc de el, ma apuca nostalgia! E unul din produsele dupa care inca suspin si mi-as dori sa se fabrice din nou.



Primul gloss?
Cum Glossul e o aparatie mai recenta pe piata, eu m-am bucurat de primul meu gloss de la Max Factor (in caz ca nu stiati, chiar cei de la Max Factor au inventat glossul) si arata ca in poza alaturata. La inceput nu mi-a placut deloc senzatia de buze lipicioase mi se parea insuportabila si nici aromele nu erau asa deosebite.




Daca aveti si voi nostalgii dupa anumite produse pe care le-ati folosit candva si v-ar placea sa le folositi din nou, nu ezitati sa-mi lasati un comentariu. Chiar sunt curioasa ce obisnuiati sa folositi.
Eu dau mai deparate acest TAG urmatoarelor bloguri, asa ca nu ezitati sa cititi ce produse cosmetice au folosit candva si urmatoarele bloguri:

3 comments:

  1. Multumesc mult pt tag l-as face cu cea mai mare placere dar nu am o tinere de minte prea buna....chiar nu imi mai aduc aminte cu ce ma dadeam. adica stiu o parte din primele mele produse dar nu pe toate :))

    ReplyDelete
  2. Si eu mi-am chinuit mult memoria sa onorez acest tag, dar pana la urma a fost placut sa-mi amintesc de "acele vremuri"

    ReplyDelete
  3. Si eu te-am nominalizat, am uitat sa te anunt:( http://gabryelles-blog.com/tag-primulprima/ ma bucur ca l-ai facut:D pup:*

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤