πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 September 2012

Idei Back to School

Back to school? Atunci cu siguranta sunteti in cautarea unor tinute feminine, "cuminti" si nu in ultimul rand accesibile. Si cum piata romaneasca e invadata de aceleasi modele, pentru ca e destul de greu sa gasesti ceva creativ si original, fara semnatura unei case de mode, eu va recomand ClothingLoves.com.
Cel mai mult imi place ca hainele sunt parca special concepute pentru fete tinere: fie ca esti o fire non-conformista, fie ca esti adepta stilului clasic si elegant, cu siguranta vei gasi ceva pe gustul tau. Si pentru  buzunarul tau!
Iata cateva selectii incepand de la 9$, din categoria Wholesales Woman Clothing:

Doar 9.99$ ! Desigur, eu am ales nuante neutre si/sau pastel, care mi se par cele mai potrivite. De asemenea recomand ca tinutele sa fie cat mai simple. Ce de exemplu acest model.
13,99$. Rochitele vor fi mereu o alegere simpla si eleganta. Detaliul in partea de jos e pur si simplu adorabil.
10.89$ Bluzele maxi inca sunt la moda si pot fi combinate foarte usor cu o fusta cu un detaliu mai indraznet.
9,99$. O tinuta eleganta si deosebita. Si din nou, culori neutre.

Si preferata mea, 20,89$. Pare o adevarata pufosenie :)
De asemenea, pentru fetele care au un viitor eveniment, tot aici veti  gasi modele deosebite de rochite, Special Occasion Dresses. Chiar imi pare rau ca nu am descoperit acest site cu ceva timp in urma cand am cautat luni de zile o rochita pentru o nunta. Si desigur, nu am gasit nimic pe placul meu. Ca sa nu mai vorbim de preturi!
Terbuie sa va inarmati cu rabdare pentru ca modelele sunt numeroase. Detalii despre fiecare produs, materiale si marimi, le gasiti dand un click pe modelul ales. Tot aici gasiti accesorii, incaltaminte, genti, curele si bijuterii. De ce se merita sa faci cumparaturi pe site? In afara preturilor competitive, ofera foarte multe modele deosebite, pe care eu personal, nu le-am vazut in comert si nici pe alte site-uri de acest gen. In plus, masurile sunt flexibile, asa ca nu risti prea mult daca vei comanda sa zicem un M, cand defapt poti M/L.  Cu 100$ ti-ai schimbat toata garderoba de toamna si esti gata de scoala.