πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 January 2012

Volume& Colour Lip Plumper Deborah

Am cautat foarte mult timp acest plumper, incantata de ceea ce promitea:
Glossul Volume& Colour Lip Plumper de la Deborah Milano confera cu pana la 25% mai mult volum buzelor tale, datorita sferelor cu Acid Hialuronic.
*Pret: aproximativ  40Ron 
Eu mi-am achizitionat doua nuante.



 Realitate:
  • nu are o pensula sau un aplicator obisnuit, ci doar o lopatica cu care nu poti doza deloc si nici urmari cu usurinta forma buzelor;
  • are o rezistenta pe buze minima;
  • cat despre efectul de 25% mai mult volum, nici vorba, desi e genul cu peppermint, care iti irita buzele(inca un efect care mie nu-mi place);
  • e lipicios si iti da o senzatie neplacuta, pe langa cea de peppermint;
  • aroma e placuta, culorile sidefate si cuminti;
Ca o concluzie, nu il voi mai cumpara pe viitor si nu vi-l pot recomanda ca pe un produs de calitate!

1 comment:

  1. e foarte lipicios...am folosit unul care se dadea cadou la o revista si de atunci nici ca am mai cumparat

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤