📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 January 2012

Palette Mousse Color. Cui i-a mai placut...


Daca va mai amintiti, cand trenderita Cristina ne-a intrebat ce am facut cu cel de-al doilea shaker, eu v-am spus ca l-am daruit unei persoane dragi. Zilele trecute s-a vopsit si mi-a trimis cateva poze. E vorba tot de  culoarea brunet albastrui, ca si mine:













Inainte:

 Si dupa vopsire:


A apreciat metoda usoara de folosire a vopselei, mirosul deosebit , balsamul din cutie si rezultatul a fost  cel asteptat: un brunet clar si stralucitor! A observat o foarte buna acoperire a firelor de par albe- inca un plus de care eu nu stiam, neavand fire de par albe !
Inainte a folosit  o alta vopsea  care a dezamagit-o pentru ca nu acoperea firele de par albe si nu colora eficient radacinile firului de par.
Pe viitor va mai folosi cu siguranta vopseaua Palette Mousse Color!

1 comment:

  1. arata bine pe parul tau...sincer pe mine nu ma tenteaza raman fidela londa

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤