📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 January 2012

Stila by Sephora si rujul verde

Va amintiti cumva Rujul verde? Daca nu, va explic imediat despre ce e vorba: acest ruj, mai mult ca sigur cunoscut de mamele voastre, de o culoare verde neon, are proprietatea de a se transforma intr-un rosu/roz intens pe buze.
 L-am folosit si eu la randul meu, uimita de rezistenta lui incredibila, inca de pe vremea cand produsele "transfer resistant" erau inca un mit! Chiar si  acum, nu exista pe piata un ruj/gloss care sa reziste mai mult de cateva ore pe buze, fara sa fie nevoie de un retus! Acest ruj verde, daca l-ati incercat,ati vazut ca ... rezista cateva zile daca nu-l demachiezi. Suna incredibil, nu? Ei bine, din pacate sunt si dezavantaje: e disponibil doar in 2 nuante, ambele mult prea intense si greu de asortat cu un machiaj de zi si o aroma foarte neplacuta :(


Mereu m-am intrebat de ce alte companii nu au imprumutat "reteta", pentru a ne incanta cu aceeasi rezistenta, in nuante si arome mai placute.
Iata ce am descoperit eu:
Lip & Cheek Stain Stila by Sephora!
Desi disponibil in 5 nuante, eu am gasit doar doua in magazinele Sephora, respectiv:
Mango Crush*






Pomegranate Crush *


 Din care il recomand pe al doilea, celalalt fiind prea putin intens. Cum se vede pe mana mea, pur si simplu pigmenteaza pielea, exact ca un tatuaj; imediat cum se usuca devine imposibil de sters! Dezavantaj: desi pare foarte pigmentat, nu e chiar atat de intens pe buze, ci mai degraba pigmenteaza subtil. Avantaj: se mentine pe buze mai mult decat orice alt produs incercat. Nu e lipicios, asa cum sunteti obisnuite de la  genul asta de produse! Pentru ca se usuca pe buze, eu recomand sa fie folosit impreuna cu gloss transparent; fie ca o baza, pentru un gloss colorat, in asa fel incat, daca glossul se sterge, vei ramane oricum cu buze pigmentate !
*eu l-am achizitionat din Sephora  Mall Vitan, la pretul de 38 Ron!

Latter edit: Am reusit sa-l gasesc pe al meu! 

7 comments:

  1. Eheheheeeee...rujul verde....am avut vreo doua...anii "80,ce vremuri...frate dar era de-a dreptul enervant de rezistent...mancam orice si el tot acolo era....cand incercam sa-l dau jos trebuia sa frec pina imi venea rau si-mi  luam 7 straturi de piele de pe buze....eu am avut doar nuanta ciclam(roz intens).

    ReplyDelete
  2. eu il stiu:)))...era o comoara...in vremurile ...hahaaaa...:)

    ReplyDelete
  3. Hi hi,si mama a avut ruj verde care se transforma rosu...ce amintiri:D

    ReplyDelete
  4. era si un roz mai nude, dar nu prea se gasea si acum nu cred ca se mai produce

    ReplyDelete
  5. Haha si eu am avut cand eram copila :)). Si am avut si gri :> care ramanea tot gri pe buze :))

    ReplyDelete
  6. si cei de la ELF au lip-stain-uri ;) si mai exista si BeneTint

    ReplyDelete
  7. Eu l-am descoperita abia vara trecuta. Stiam de la mama despre rujul verde dar nu-l vazusem in magazine si nici nu credeam ca mai exista:)) Mi-a atras atentia ambalajul, de metal cu tepi/tinte iar pretul era mic(3,5 lei), asa ca l-am luat. Se transforma intr-un roz nebun, nu puteam iesi nicaieri cu el pe buze, era prea tipator. Nu mi-a mai placut mirosul lui, era dulce-acrisor + ceva chimic. :(

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤