📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 January 2012

Rimmel London, Sexy Curves Mascara

Sunt posesoarea unor gene extrem de banale: scurte, necurbate, nu foarte dese! Alegerea unui rimel bun, in consecinta, reprezinta o mare provocare:( De-alungul timpului am incercat foarte multe rimeluri si o sa incerc sa  fac cate un review pentru fiecare:
Despre  Sexy Curves Mascara, pot doar sa spun ca m-a impresionat ambalajul vesel, cat si periuta a carei forma, din experienta mea, e foarte utila! 

Ce spun ei:
Gene cu pana la 70% mai curbate, mai sexy si mai voluptoase.
Aplicator Unic Triple Plum.
Sexy Curves Mascara are cea mai buna formula rezistenta la apa. 
Concluzii: 
  • Genele sunt cu siguranta mai curbate;
  • Genele sunt foarte lipite intre ele si par foarte rare-efectul cam neplacut!
  •  Se usuca greu si risti sa iti "pateze machiajul";
  •  Desi am incercat sa dozez foarte putin pe periuta, si am pus doar 2 straturi de rimel, mi-a incarcat foarte mult genele
  • Rimelul nu a curs in decursul zilei, deci il consider destul de rezistent
Nu imi se pare extraordinar, dar e totusi un rimel bunicel.  In general, un rimel nou, se comporta diferit la inceput, fata de utilizarile ulterioare, asa ca il voi mai folosi cateva saptamani si voi reveni cu update`uri.  Pana acum nu-mi place ca lipeste genele fancadu-le sa para foarte rare si faptul ca nu se usuca repede. In general nu agreez rimelurile varianta waterproof, dar acesta s-a comportat bine la demachiat! 
L-ati incercat? V-a placut? 

*Pretul la care il putetu achizitiona: 17-25 Ron!

5 comments:

  1. Ah bine ca ai facut review ca-l vazusem la oferta pe un site si ma batea gandul sa-l iau. Acum sigur nu o sa-l cumpar :))

    ReplyDelete
  2. celalat Sexy Curve, in ambalaj mov e mult mai bun. Acesta e waterproof si de aceea e mai lipicios si mai greoi..Dar celalat e minunat si rezistent. Si eu am genele ca a le tale si  cel mai bine ma impac cu Sexy Curves normal si cu un rimel de la Lady's  Isabelle Dupont  Cils-Iconique e foarte bun. separa frumos si da un volum super

    ReplyDelete
  3.  Nu am observat ca cel mov nu e waterproof, pentru ca altfel mai mult ca sigur pe acela il alegeam. PE aceasta, albastru, am mai incercat sa-l folosesc, dar inca nu-mi place deloc. Se usuca asa greu!...
    Dar cred ca o sa-l incerc si pe cel mov, daca spui tu ca e mai bun!:*

    ReplyDelete
  4. Foloseste deborah LASH CREATOR VOLUME , avon super shok astor le defineste foarte bine ...

    ReplyDelete
  5. nu imi place ...cum ti-a lipit genele..folosesc maxi lash de la oriflame momentan si e ok

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤