📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

06 January 2012

Kallos

Eu folosesc cosmeticele Kallos de mai bine de 7  ani de zile si nu am fost inca dezamagita! Preturile sunt foarte prietenoase :D:D
Daca nu sunteti familiarizate cu Kallos, atunci veti fi bucuroase sa aflat ca gama contine:

  • Produse pentru ingrijirea podoabei capilare: lacuri, spume fixative, sampoane, vopsele de par, tratamente, balsamuri de par si geluri.
  • Produse de cosmetica decorativa: rimmel, tus de ploape, creion contur ochi, creion contur buze, rujuri, fond de ten, farduri, luciu de buze.
  • Geluri de dus, lotiuni de corp cu diverse arome.
  • Lacuri de unghii, cu o gama coloristica larga.
  • Vopsele de par – cinci game de vopsele de par, insumand peste 100 de nuante de culori.
  • Creme oxidante, pudre decolorante, lacuri fixative, tratamente si balsamuri pentru par, solutii permanente, geluri fixative.
  • Foarfeci de filat, de tuns, de manichiura, pelerine de tuns si de vopsit, casti pentru suvite, bigudiuri, perii de par, pensule de vopsit, piaptane, pile manichiura, unghiere, hartie permanent, hartie coafura, scafe, masini de tuns, uscatoare de par, etc.


    Ce folosesc in prezent si ce va mai recomand:

  • Balsam par cu efect de hranire. Nu incarca parul, il face fin si moale   

    Ambalaj disponibil:

    * 500 ml
    * 1000 ml

    Ulei par Glossy. De-a lungul timpului le-am folosit pe toate cele 3 uleiuri de par, si desi am incercat si alte variante de uleiuri de par, Kallos a ramas favoritul meu. Preturi fara concurenta!

     Sampon Reflex Silver- il folosesc pentru suvitele mele blonde, dar am observat ca nuanteaza foarte frumos si parul saten. Este printre putinele  sampoane cu reflexe argintii de pe piata, pret sub 10 Ron

     Creion contur automat Love, pentru buze-rezistent, culoare intensa

     Ruj rezistent-o nuanta intesa rosie, dar am folosit de-a lungul timpului 5-6 nuante din cele 8 disponibile. Rujul este intradevar foarte rezistent, mai rezistent decat multe rujuri mult mai scumpe pe care le-am folosit, deci recomand!!!

    Am mai folosit si:

     Luciu buze Love- hidratant, aroma foarte placuta, ambalaj adorabil, ca minus nu sunt foarte rezistente        

    Pudra decoloranta Kallos -are putere de deschidere foarte mare , nu deterioreaza firul de par.



    Rimmel pentru volum si gene lungi- e destul de rezistent, nu se intinde si nu creaza efectul genelor de panza pe paianjen




     Lac de unghii Love- mie mi-au placut cele cu sclipici , sunt rezistente si aveti la dispozitie o gama larga de nuante

     



    Si am lasat la sfarsit primul produs Kallos pe care l-am folosit , Tratament pentru par MIDOLLO&PLACENTA 1000ml, despre care am numai cuvinte de lauda!



3 comments:

  1. Si mie imi plac produsele Kallos...am balsamul de par, masca de par cu placenta, vopsea de sprancene, uleiul pentru par, cateva oje etc.
    Am avut si samponul Silver Reflex si nu mi-a placut deloc...Imi facea parul sa stea tare aiurea..
    Insa la fetele blonde imi place ca le da niste reflexii superbe la par:)

    ReplyDelete
  2. @Dya Eu l-am vazut la o fata satena cu parul lung(ma refer la samponul Silver Reflex), mi`a placut la nebunie nuanta care i-o dadea: un cenisiu inchis parca era din reclame! Bineinteles ca atunci cand l-am incercat eu nu s-a vazut practic deloc pe saten:)))

    ReplyDelete
  3. n am incercat pana acum ojele Kallos, sunt rezistente?

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤