📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 January 2012

Mini-parfumuri delicoase

Iata ce am mai descoperit azi: mini-parfumele adorabile cu arome monoflorale (va explicam ce inseamna asta aici), la un pret incredibil! Ele sunt disponibile in diverse arome:
rose, lavander, vanilla, green tea, etc.
Provenieta e spaniola, firma se numeste La Casa de los Aromas, dar care din pacate comercialieaza doar en gross, si sunt disponibile in varianta de 15 ml, Eau de Toilette. Rezistenta (dupa testare) : peste 8 ore!!!
Am gasit cu greu poze pe internet, ca sa le puteti admira mai bine, dar am facut si eu cateva poze in magazin:

Iata si ce am ales eu: Vanilla, slabiciunea mea!
Imi plac, sunt adorabile si de o calitatea mai buna decat ma asteptam la pretul platit. Daca stiti un punct de vanzare in Romania al acestor parfumuri, nu ezitati sa ma anuntati printr-un comentariu.

3 comments:

  1. Foarte interesante aceste mini parfumele:D si eu as dori sa stiu unde se pot gasi:*

    ReplyDelete
  2. dragute mini sticlutele...dar eu la cat parfum dozez la o iesire s-ar termina in5 zile

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤