πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 January 2012

Ce m-a dezamagit...

Va spuneam ca mi-am facut suvite brunete si blond deschis. De obicei, folosesc nuantatorul argintiu de la Kallos, asa cum va si povesteam in postarea despre cosmeticele Kallos (aici).
Am fost mereu multumita, avand un efect de iluminare asupra suvitelor blonde si un efect albastrui asupra celor brunete. Totusi, m-am decis recent, sa incerc si un produs dintr-o gama profesionala. Zis si facut: am intrat intr-un magazin care comercializeaza doar produse profesionale si am cerut un produs pentru suvitele mele, care sa le scoata mai bine in evidenta.
Fetele de acolo mi-au recomandat un antigalben. Daca sunteti blonde sau ati avut suvite blonde, ati observat ca blondul, in timp, are tendinta de a prinde acea nuanta neplacuta de puf de pui. Asa ca, produsul recomandat mi-a parut extrem de potrivit. Daca observati, seamana extrem de mult cu textura nuantatorului Kallos, chiar si acelasi parfum:
L-am achizitionat multumita si m-am pus pe testat. Ei bine, rezultatul, DEZASTRUOS! Mi-a omogenizat toate suvitele(da, de la blond la brunet, acum e un fel de roscat in mai multe nuante), parul e oarecum roscat spre portocaliu. Nu am facut poze, pentru ca rezultatul e pur si simplu deprimant. L-am folosit deja de doua ori, in ideea, de a-i mai da o sansa, multe nu-si fac efectul de la prima folosire etc...Nu-mi imaginez cum ar arata acest nuantator pe parul unei persoane blonde! Totusi, pot sa adaug, ca asupra firului de par a fsot bland, l-a facut usor de pieptanat si aranjat, ba chiar simt un improvement din punctul asta de vedere.
Am cautat mai multe pe internet despre aceasta firma : se numeste Holmes Collections London,
si presupun ca in ciuda numelui e o gama italieneasca.


Afirma ca sunt o gama destinata uzului profesional(in special, daca se intampla sa aveti sau sa va doriti par portocaliu).
Eu sunt foarte dezamagita pentru ca a costat destul de mult si acum pot sa-l arunc:(
Uite un produs pe care nu l-as recomanda nimanui!!
Daca aveti sugestii legate de nuantatoare pe care le-ati incercat si v-au placut, lasati-mi un coment mai jos!