📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

18 January 2012

Burt`s Bees: Lip Balm


Ati auzit de Burt`s Bees?
Prima data am auzit de aceasta firma intr- un documentar pe Discovery, unde am aflat intreaga poveste a brandului. Se pare ca au inceput ca simpli crescatori de albine, din cauza locurilor de munca limitate din nordul Bangorului. Asta pana intr-o zi, cand Burt s-a decis  sa se mute in Carolina de Nord si sa creeze balsamuri de buze pe care sa le comercializeze local sau sa le ofere cadou  clientilor sai. Asa aratau primele modele :

 Acestea au avut un succes incredibil, si curand Burt`s Bees a devenit un brand, care garanta calitatea, folosind doar ingrediente 100% naturale.  In prezent, Burt`s Bees va ofera o gama extinsa de produse de ingrijire:

Chiar daca in Romania nu sunt asa cunoscute, in ciuda succesului imens pe care l-au avut in America si Europa de Vest, am gasit totusi o firma la care puteti comanda produsele la adresa de email burnoutsrl@gmail.com, si vi le trimite in aproximativ 5 zile!


Despre Lip Balm
Parerea mea: e cu siguranta cel mai bun balsam ever! Imi place tot: ambalajul, textura, aroma. Stickul e tare , nu s-a inmuiat in timp, cum se intampla la majoritatea stickurilor  hidratante, deja il folosesc de cateva luni si tot nu s-a terminat! Al meu e usor colorant si luceste ca un gloss. Sunt cu siguranta tentata sa incerc si alte produse Burt`s Bees. Recomand!
Update: Ankadaus Alexandrescu a fost draguta sa ma anunte ca puteti gasti aceste produse delicioase aici: Beautydreams | Gama de produse Burts-Bees! 
Multumesc!





5 comments:

  1. nu stiam de ele...adica parca am vazut ceva...dar nu live !

    ReplyDelete
  2. ooo super ! ma bucur ca ne-ai spus despre produsele astea...eu sunt o mare amatoare de astfel de produse ,mai ales ca  am tot timpul buzele crapate...si acum chiar vazusem la plafar un balsam din miere si ceara pe care  vroiam sa-l incerc..dar sigur as vrea si unul din asta...

    ReplyDelete
  3. totusi...nu ne-ai zis la ce pret ai luat tu setul...as fi f curioasa

    ReplyDelete
  4. Eu mi l-am luat din alta tara, nu din Romania, dar am lasat un id de contact al unei firme care le aduce si in Romania. Pretul la un Balsam e cam 5 Euro daca imi amintesc bine. Ceva mai ieftin daca luai setul..

    ReplyDelete
  5. si eu sunt cam dependenta de balsamul de buze. Si chiar e bun. Cel colorant are si o aroma de fructe de padure ceva. Cert e, ca ma tine de cateva luni si e la jumate, desi il folosesc obsesiv. Sincer e mai bun decat tot ce am incercat...

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤