📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 January 2012

Winter Beauty


Atunci cand iesi din casa si peste tot e zapada...




Blanita, blanita si iar blanita!

Winter Fashion!

Caciulitele de iarna


Sa faci ingerasi de zapada...


Un cappuccino fierbinte  in drum spre munca....

Sa fii indragostit...


Accesorii de iarna


 Sa citesti carti sau sa te uiti la filme cu Craiasa Zapezii...

 Sa mergi in excursii


Purtam haine calduroase si comode :X



Fulare si manusi




Sa te bucuri de viata!!!

8 comments:

  1. vreau si eu in excursieeeee...

    ReplyDelete
  2. Mie imi place vara si iarna... iarna fara zapada nu e iarna :)) Abia astept sa ninga :X

    ReplyDelete
  3. Ah, nici nu-mi mai aduc aminte de cand n-am mai facut ingeri de zapada:(
    Pe bune, as iubi iarna daca n-ar fi gerul ala care ma scoate din minti, imi da dureri de cap, si la propriu, si la figurat:))

    ReplyDelete
  4. abia astept iarna...deci nu imi place frigul iarna si zapada imi dau o stare care imi aminteste de copilarie

    ReplyDelete
  5. imi place iarna, mai ales sa aud cum trosnesc lemnele in soba

    ReplyDelete
  6. dupa ce spun cei de la meteo tot ce e posibil!

    ReplyDelete
  7. ce fain ca in povesti.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤