📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 January 2012

Testere, Mostre, Mini-doze


Va spuneam in postari anterioare cat de mult regret anumite produse pe care le-am cumparat si ma gandeam cat de usor e sa te pacalesti singur cand cumperi un produs nou. Toate recomandarile din lume pana la urma se dovedesc inutile, pana nu incerci pe pielea ta (la propriu si la figurat). Nu vorbesc acum de produsele no-name, care destul de rar ne surprind placut, ci de acele produse branduri cunoscute, scumpe, dar care pur si simplu se demonstreaza a nu fi potrivite pentru noi.
In ajutorul nostru, producatorii vin cu o gama larga de testere, mostre si mini doze!

LIKE: Pafumeriile au inteles deja ca nu iti poti cumpara un parfum doar mirosindu-l la stand. E nevoie de timp sa simti si aromele de baza, cele care raman mai mult timp. De aceea aplaud flacoanele mici de parfumuri, care ne permit sa testam de cateva ori un parfum, inainte sa ne decidem!!
In plus de asta, s-au gandit si la acelea dintre noi care pastreaza o doza de parfum in geanta si astfel au aparut si mini-dozele de parfum, aroma preferata intr-un amabalaj mic, comod si adorabil!
LIKE: Acelasi trend l-au urmat si producatorii de creme si lotiuni, lucru extrem de important, pentru ca nu e asa usor sa-ti alegi crema\lotiunea potrivita. Acum nu mai e nevoie sa te risti: cateva mostre, cateva utilizari si te poti decide!!




 UNLIKE: In priviinta produselor de machiaj, majoritatea ofera doar testere si marea problema cu ele e latura igienica. Un produs testat de toata lumea iti poate provoca alergii!!! Multe standuri nu au grija de prezentarea testerelor expuse asa ca, de cele mai multe ori, sunt fie goale, fie inutilizabile, degradate etc. Si cum nimeni nu isi poate cumpara un ruj/rimel/ fard fara sa testeze inainte culoarea, de cele mai multe ori achizitionarea unui noi produs de machiaj reprezinta o mare provocare! In plus, eu cred ca orice produs de machiaj trebuie observat macar pe parcursul a cateva ore: daca se mentine, daca curge, daca isi schimba textura etc. Totusi sunt destule branduri care au luat initiativa si in acest sector.:
 
Primele mostre de rujuri cu care am fost eu familiarizata au fost cele Avon. In prezent, aveti cateva altele la dispozitie, nu foarte multe, din pacate!! Aplaudam initiativa Avon! Si daca imi amintesc bine, sunt tot primii care au pus la dispozitia clientilor si niste mostre adorabile de oje, intr-un format pe care nici nu l-am mai regasit la alte firme. Ca tot vorbeam de oje, firmele cosmetice ne pun la dispozitie mini-doze(foarte utile, nu credeti?).
 LIKE: Si inca ceva ce am descoperit recent: exista si mostre si mini-doze  de rimel! Eu am primit o mostra de rimel Givenchy la cumparaturi din Sephora :
Si mini-doze:




LIKE: Asa cum probabil deja ati descoperit, majoritatea sampoanelor, gelurilor de dus si cremelor de corp vin varianta mini-doza, iar mostrele le puteti obtine de peste tot.


LIKE: Fardurile minerale au o gama larga de mostre pe care le puteti comanda direct de pe internet!



De unde puteti sa obtineti mostre , testere si mini-doze? 
  • Cadouri ale revistelor - majoritatea revistelor ofer mostre si uneori mini-doze pentru diverse cosmetice. La un simplu search pe internet puteti descoperi ce cadouri si mostre ofera rezistele in fiecare luna!
  • Din parfumerii si farmacii - majoritatea parfumeriilor si punctelor de vanzare a cosmeticelor ofera la fiecare achizitie din magazinul lor, un anume numar  de mostre ;
  • Direct de la producatori -  poti sa ceri la magazinul de desfacere, mostre al produselor expuse,sau poti sa le  scrii la adresele online. In orice caz, majoritatea producatorilor ofera mostre clientilor sai.
  • Oferte - cele din seria ofertelor de sarabatori, de exemplu seturile de parfum doza normala + un mini parfum;
  • Din cataloagele de prezentare - majoritatea cataloagelor de cosmetice, contin si cateva mostre;
  • Concursuri - multe firme organizeaza concursuri online sau ofera mostre cu un simplu Like pe pagina de Facebook;
  • Diverse site`uri- centralizeaza toate ofertele, concursurile si mostrele oferite de toate firmele la un anumit moment.
Daca mai stiti si alte surse, puteti sa completati articolul lasand un comment. Sper ca v-am fost de ajutor!

5 comments:

  1. Buna!M-ar interesa si pe mine mostre.Poti sa dai si cateva exemple de siteu uri care centralizeaza oferte de mostre? Multumesc

    ReplyDelete
  2. adevarat , eu le tin pentru cand plec undeva...asa...nu mai car muuulteee chestii :)

    ReplyDelete
  3. Multumesc Catalina.
    Carmen: si eu tot de asta imi doresc si bineinteles sa incerc

    ReplyDelete
  4. Sa stii ca cele mai multe parfumuri le-am descoperit datorita mostrelor ! Cand ma duc la stand si incep sa le testez, pe langa faptul ca dupa 2-3 parfumuri nu mai simt nimic, ma dezorientez si nu mai stiu care mi-a placut si care nu! O mostra  o folosesti de cateva ori si poti fi sigur daca iti place sau nu! Ah si mie mai imi plac  mini-parfumurile  acelea in forma de pix(din ce in ce mai multe parfumuri scot si astfel de mini-editii), acestea le prefer la mine in geanta, mostrele sunt prea mici si le pierd...

    ReplyDelete
  5. Asa patesc si eu la magazin.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤