πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 January 2012

Palette Mousse Color. Ultima saptamana de campanie

Cred ca fiecare fata frumoasa are o anumita trasatura  pe care si-o ingrijeste obsesiv :), scoate in evidenta si-o considera un atribut de netagaduit al feminitatii, mai mult decat toate celelalte. Pentru mine, un par lung, frumos, ingrijit, rasfatat, coafat reprezinta poadoaba  cea mai de pret! Asa ca, vestea aparitiei unei noi vopsele Palette cat si faptul ca am fost selectata in campanie a fost un motiv de bucurie. Pentru toate cititoarele mele care m-au urmarit si au vazut toate etapele parcuse pana acum, revin cu cateva Update`uri si cateva poze noi!
....

Si uite asa au trecut aproximativ 3 saptamani de cand m-am vopsit cu Palette Mousse Color, incercand sa obtin un rezultat mai intens si mai durabil decat cel obtinut la salon.
Pentru prima data mi-am facut suvite acasa: blonde si brunete. Pentru cele blonde, am folosit Palette Color Creme E20-Super light blonde iar pentru cele brunete, shakerul primit ! Am ales intai suvitele blonde si le-am vopsit, iar pe restul, am folosit vopseaua Palette Mousse Color exact ca pe un sampon.(Poze si mai multe detalii pentru fiecare etapa pe care am urmat-o aveti aici si  aici ). Modalitatea usoara de aplicare a shakerului m-a ajutat enorm, asa cum ati vazut.



 V-am structurat pe fiecare etapa a vopsirii ce mi-a placut si ce nu mi-a placut si v-am centralizat primele concluzii, dupa primele spalari. Pentru ca m-am tot laudat cat de multumita sunt de rezultat si ca sunt surprinsa atat de intensitatea suvitelor brunete, cat si de luminozitatea celor blonde (cei de la salon mi-au spus ca nu se pot realiza suvite de un blond atat de deschis pe parul meu!!! Cu mandrie afirm ca s-au inselat) , va las cu doua poze sa le comparati:

-Poza e facuta la 2-3 saptamani dupa ce mi-am facut aceleasi suvite blonde&brunete la salon. Cred ca se observa ca blondul nu prea e blond si brunetul nu e brunet, de unde rezultatul nici nu apare ca niste suvite, contrastul fiind prea mic.
-In continuare, "opera mea" realizata fara nici un ajutor. Pozele sunt facute deci, la  aproximativ 3 saptamani de la vopsire. Vedeti diferenta?


Asa cum se observa in urmatoarea poza, parul meu nu s-a deteriorat/uscat in nici un fel . Chiar daca nu se observa(nu sunt facute cu blitz pozele), parul e stralucitor cu reflexe de albastrui-cenusii!







Ma simt mandra de noul meu look home-made!:D Ca sa fiu complet sincera, rezultatul mi-a depasit asteptarile. Imediat dupa vopsire, aveam inima cat un purice si nu am rasuflat usurata decat dupa ce parul a fost complet uscat si atent studiat !
Apoi am mai fost putin speriata ca ar putea sa-mi deterioreze firul de par pe termen lung, sau sa-mi dispara din intensitate. Dar, in mod ciudat, e mai sanatos ca niciodata iar culorile sunt la fel de intense ca in prima zi. Vopseaua, desi nuanta inchisa, nu a continuat sa iasa la spalare in cazul meu, asa cum au spus alte fete ca li s-a intamplat. Vreau sa mai adaug si faptul ca totusi, parul meu e foarte dificil, firul e destul de subtire si are  o tendinta de a se inspica extrem de usor. Cu toate astea, nu pot semnala nici un efect advers in acest sens. Sunt foarte incantata de aceasta vopsea si entuziasmul meu a convins o persoana draga mie sa incerce celalalt shaker primit pe care i l-am daruit cu drag. O sa revin cu poze si impresii din partea acelei persoane in urmatorul post.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤