📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 January 2012

Sarea de baie ON LiNE

Sarea de baie ON LiNE Preferata lunii!!!
 Pros:
-extrasa din depozite naturale de sare, bogate in macro si microelemente (magneziu, crom, cupru, cobalt, etc).
  1. Sare de baie: Marine, Lapte&Miere, Vanilie si Pin
  1. Sare de baie pentru picioare: Ginseng & Castane, Lavanda&Bumbac si Menta&Eucalipt

 Eu ador baile lungi, parfumate si relaxante. De aceea am indragit imediat sarea de baie ON LINE Marine. Cel mai mult ador albastrul dragut si subtil cu care coloreaza apa, imi aminteste asa mult de Mediterana!!!

Proprietățile sărurilor de baie sunt un factor important în procesul de purificare al organismului, fiindcă stimulează detoxifierea țesutului cutanat, drenarea lichidelor și eliminarea tensiunilor musculare. Sarea de baie este disponibila in 2 variante :

1 comment:

  1. si eu iubesc baile lungi...dar sare de baie nu am folosit..ci spumante de la avon

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤